Përdoruesit australianë të Facebook-ut do të ndalohen të lexojnë, postojnë dhe shpërndajnë lajme, tha platforma e mediave sociale të mërkurën në përgjigje të një projekt-ligji të ri qeveritar që detyron gjigandët e teknologjisë të paguajnë mediat për përdorimin e përmbajtjes së tyre.
Facebook dhe Google janë plotësisht kundër kodit të negociatave të mediave në Australi, i cili është në proces reformimi dhe është debatuar nga ligjvënësit këtë javë.
Legjislacioni detyron kompanitë e teknologjisë të jenë më transparente në lidhje me algoritmet që ndihmojnë në kontrollimin e përmbajtjes së lajmeve në platformat e tyre.
“Ligji i propozuar keqkupton thelbësisht marrëdhëniet midis platformës sonë dhe botuesve që e përdorin atë për të ndarë përmbajtjen e lajmeve“, tha në një deklaratë William Easton, drejtori menaxhues i Facebook Australia & Zelanda e Re.
“Na kanë lënë të përballemi me një zgjedhje të zymtë: të përpiqemi të jemi në përputhje me një ligj që injoron realitetet e kësaj marrëdhënieje, ose të ndalosh lejimin e përmbajtjes së lajmeve në shërbimet tona në Australi. Me një zemër të tronditur, ne po zgjedhim këtë të fundit.
Easton tha se ligji i propozuar është në favor të botuesve dhe se vitin e kaluar Facebook gjeneroi 5.1 miliardë “referime falas” në mediat Australiane, për të cilat ai pretendoi se vlen rreth 407 milion AU dollarë (315 milion dollarë amerikanë).
Për të ndaluar përhapjen e lajmeve në platformën e saj, Facebook-u tha se do të përdorë një “kombinim të teknologjive” për të kufizuar përmbajtjen. Kompania gjithashtu tha se do të jetë në gjendje të rishikojë çdo postim që hiqet gabimisht.
Nën presion, mediat australiane nuk do të jenë në gjendje të postojnë në Facebook, ndërsa përdoruesit e platformës së mediave sociale në vend nuk do të jenë në gjendje të shikojnë përmbajtjen e Facebook të postuar nga mediat ndërkombëtare.
Përkundër kundërshtimit të Google ndaj planeve të qeverisë, ajo ka arritur një marrëveshje me grupin News Corp të manjatit të medias Rupert Murdoch, i cili zotëron tituj të shumtë të Australisë, Britanisë së Madhe dhe SHBA, përfshirë Wall Street Journal dhe New York Post.
Sipas marrëveshjes tre-vjeçare, të arritur të mërkurën postimet do të shfaqen në shërbimin Google News Showcase, ndërsa të dy palët do të ndajnë gjithashtu të ardhurat nga reklamat.