Ofruesi më i madh i shërbimeve celulare dhe internetit në Kanada ka pësuar një ndërprerje të madhe, me ATM-të e bankave dhe linjat e shërbimit të urgjencës të prekura.
Operacionet e qeverisë janë goditur gjithashtu nga çështja e Rogers Communications. Kompania thotë se po punon me shpejtësi për të zgjidhur problemin mbarëkombëtar.
“Ne e dimë se sa e rëndësishme është që klientët tanë të qëndrojnë të lidhur në rrjet”, tha kompania në një deklaratë.
Nuk dihet se çfarë e shkaktoi ndërprerjen, e cila është e dyta në 15 muaj.
Filloi rreth orës 04:30 me orën lokale. Trafiku i internetit kishte rënë në rreth 75% të nivelit të tij normal deri të premten në mëngjes, sipas NetBlocks, një organizatë mbikëqyrëse e internetit.
Rogers është tofruesi celular i afro 11 milionë kanadezëve.
Departamenti i policisë së Torontos shkroi në Twitter se disa përdorues të telefonave celularë kishin probleme për të thirrur shërbimet e urgjencës, pavarësisht se ajo ishte “plotësisht funksionale”.
Ky është ndërprerja e dytë e madhe që prek Rogers në pak më shumë se një vit. Prillin e kaluar, klientët raportuan ndërprerje të ndërprera gjatë përpjekjes për të hyrë në të dhëna ose për të kryer thirrje zanore.