Ministri i hekurudhave i Indisë ka sugjeruar një defekt sinjali që çoi në katastrofën hekurudhore në Odisha, me një “ndryshim në lidhjen elektronike” shkaku i mundshëm.
Ashwini Vaishnaw më vonë tha se shkaku dhe personat përgjegjës për përplasjen vdekjeprurëse të tre trenave në Indinë lindore ishin identifikuar, por nuk dha detaje.
Një raport për aksidentin më të rëndë hekurudhor të Indisë në këtë shekull pritet më vonë.
Ndërkohë numri i të vdekurve është rishikuar në 275 pasi disa trupa u numëruan dy herë, thanë zyrtarët, sipas BBC.
Nga 1175 të plagosurit e dërguar në spital, 793 kanë dalë nga spitali. Disa familje janë ende në kërkim të njerëzve të tyre të dashur.
Përplasja pa një tren pasagjerësh që u përplas me një tren mallrash të palëvizshëm dhe doli nga shinat, pasi u drejtua gabimisht në një shirit anash linjës kryesore.
Vagonët e dalë nga shinat më pas goditën vagonët e pasmë të një treni të dytë pasagjerësh që kalonte në drejtim të kundërt.
Në një konferencë shtypi të dielën, Jaya Verma Sinha nga Bordi i Hekurudhave të Indisë tha se të dy trenat e pasagjerëve i ishin afruar një stacioni të qarkut Balasore nën një sinjal jeshil – që tregon se ishte i sigurt – brenda sekondave nga njëri-tjetri me shpejtësinë e duhur nën 130 km / orë.
Ajo tha se trenat e pasagjerëve duhej të kalonin njëri-tjetrin në linjat kryesore, por Coromandel Express u përplas në një tren mallrash të ngarkuar me mineral hekuri në linjën e qarkut, duke bërë që motori dhe disa karroca të ngriheshin mbi majë të vagonëve të mallrave të rënda. .
Treni i pasagjerëve mori të gjithë ndikimin në përplasje dhe treni i mallrave nuk u doli nga shinat, madje as u zhvendos, u tha ajo gazetarëve.
Howrah Superfast Express pothuajse kishte kaluar në drejtim të kundërt, por dy nga karrocat e saj të pasme u goditën nga Coromandel Express i dalë nga shinat.
Zonja Verma Sinha tha se nuk kishte “asnjë problem me sistemin elektronik të ndërthurjes” dhe tha se hetimet treguan “një lloj ndërhyrjeje sinjalizuese” dhe jo dështim.
“Pavarësisht nëse ishte manual, nëse ishte i rastësishëm, nëse ishte i lidhur me motin, nëse ishte për shkak të konsumimit, nëse ishte një dështim i mirëmbajtjes, gjithçka do të dalë pas hetimit”, shtoi ajo.
Në sinjalizimin hekurudhor, sistemi elektronik i ndërthurjes vendos rrugë për çdo tren në një zonë të caktuar, duke siguruar lëvizjen e sigurt të trenave përgjatë binarëve.
Eksperti i infrastrukturës Partha Mukhopadhyay i tha BBC-së se nuk duhet të jetë e mundur që sinjalet jeshile të shfaqen në linjën kryesore nëse pista është vendosur për lak.
“Bllokimi i sinjalit supozohet të jetë i sigurt dhe ky nivel dështimi është mjaft i paprecedentë,” tha zoti Mukhopadhyay, nga Qendra për Kërkime Politike me qendër në Delhi.
Të shtunën, kryeministri Narendra Modi vizitoi vendin e përplasjes dhe u zotua se kushdo që shpallet fajtor do të “dënohet rreptësisht”.
Rreth 2,000 njerëz mendohet të kenë qenë në bordin e dy trenave të pasagjerëve – Coromandel Express, që udhëtonte midis Kalkutës (ish Kalkuta) dhe Chennai (ish Madras) dhe Howrah Superfast Express që udhëtonte nga Yesvantpur në Howrah – kur përplasja ndodhi rreth orës rreth orës 19:00 (13:30 GMT) të premten.
Zyrtari i shtetit Odisha, tha se të paktën 187 trupa mbetën të paidentifikuar dhe zyrtarët po ngarkonin fotografi të viktimave në faqet e internetit të qeverisë dhe do të bënin testimin e ADN-së nëse ishte e nevojshme.
Puna e shpëtimit përfundoi të shtunën dhe përpjekjet ishin duke u zhvilluar për të pastruar rrënojat dhe për të rifilluar trafikun e trenave, thanë zyrtarët.
India ka një nga rrjetet më të mëdha të trenave në botë me miliona pasagjerë që e përdorin atë çdo ditë, por një pjesë e madhe e infrastrukturës hekurudhore duhet të përmirësohet.
Trenat në Indi mund të mbushen shumë në këtë kohë të vitit, me një numër në rritje njerëzish që udhëtojnë gjatë pushimeve shkollore.
Fatkeqësia më e rëndë e trenave në vend ishte në vitin 1981, kur një tren i mbipopulluar pasagjerësh u hodh nga shinat dhe në një lumë gjatë një cikloni në shtetin Bihar, duke vrarë rreth 800 njerëz.