Kina rriti rezervat e saj të naftës së papërpunuar vitin e kaluar, me importet që mposhtën rekordin e mëparshëm vjetor, të arritur në vitin 2020, pasi kërkesa për karburant u rikthye pasi u hoqën kufizimet e Covid-19, treguan të dhënat e doganave kineze të publikuara të premten.
Importet e naftës në vend u rritën me 11% në 11.28 milionë fuçi në ditë (bpd) në 2023, duke tejkaluar rekordin prej 10.81 milionë fuçish në ditë të vendosur në vitin 2020, kur Pekini përfitoi nga rënia e çmimeve të naftës për të grumbulluar vëllime të mëdha të lira e papërpunuara.
Rritja e udhëtimeve të brendshme pas heqjes së bllokimeve të epokës së pandemisë shtyu importet e naftës vitin e kaluar në mes të kërkesës në rritje për karburant. Konsumi i karburantit të avionëve dhe benzinës ishte veçanërisht i lartë në Kinë.
Kërkesa për naftë, megjithatë, ishte relativisht e dobët në krahasim me nivelet historike, për shkak të një ngadalësimi në sektorin e ndërtimit dhe një perspektive të pasigurt për prodhimin.
Në përgjithësi, kërkesa e Kinës për karburant ishte shumë më e lartë krahasuar me tre vitet e mëparshme, e mbështetur kryesisht nga furnizimet në rritje të naftës nga Rusia. Moska u bë furnizuesi kryesor i naftës së papërpunuar të vendit në nëntor pasi Pekini importoi rreth 2.2 milionë fuçi në ditë, sipas të dhënave të doganave kineze. Importet e naftës ruse u rritën me 22.2% midis janarit dhe nëntorit 2023 krahasuar me të njëjtën periudhë të vitit 2022.
Ekonomistët parashikojnë se nevojat për karburant dhe kërkesa nga sektori petrokimik për produkte të nivelit të lartë të përdorur në prodhimin e mallrave si panelet diellore dhe automjetet elektrike do nxisin kërkesën kineze për naftë dhe importet e papërpunuara këtë vit.
Kina pritet të jetë përgjegjëse për mbi një të katërtën e rritjes së kërkesës globale për naftë, e cila do të rritet me pothuajse dy milionë fuçi në ditë në vitin 2024, e nxitur kryesisht nga tregjet aziatike, sipas një raporti të fundit nga Wood Mackenzie.