Volkswagen po synon të tërheqë sa më shumë klientë të makinave elektrike duke u ofruar atyre mundësinë e marrëveshjeve për panele diellore për të ulur koston e rikarikimit.
Volkswagen do të ofrojë një marrëveshje me panele diellore së bashku me karikuesit për makinat e saj elektrike.
Prodhuesi gjerman i makinave thotë se do të ulë kostot e shoferëve me rreth 40% sepse ata do të jenë në gjendje të përdorin energjinë e tepërt diellore për të rimbushur automjetet e tyre elektrike.
Kjo shifër bazohet në një vlerësim nga organizata në Mbretërinë e Bashkuar për efiçencën e energjisë, Energy Saving Trust, e cila thotë se një familje mesatare mund të presë të paguajë rreth 8,200 € për një sistem panelesh diellore 3.5 kWh në kohën e pikut.
Bashkëpunimi VW është me instaluesin norvegjez të paneleve diellore Otovo. Kompania filloi në vitin 2016 dhe ka më shumë se 20,000 instalime fotovoltaike në 13 vende evropiane, përfshirë Francën dhe Britaninë e Madhe. Klientët do të duhet të përdorin kompaninë kur të blejnë karikuesin e prodhuesit të makinës.
“Një makinë elektrike është po aq e gjelbër sa energjia elektrike që përdor, dhe energjia diellore është një nga burimet më ekonomike të energjisë që pronarët e shtëpive mund të përdorin aktualisht për të arritur lëvizjen dhe tranzicionin e energjisë në shtëpi”-tha VW, citon Telegraf.
Një marrëveshje fitimprurëse si për shitësin ashtu edhe për konsumatorin?
VW tashmë shet karikues nën markën e saj Elli dhe ka lançuar karikuesin Elli 2, i cili përdor softuer për të rimbushur automjetet elektrike kur ka energji të tepërt nga panelet diellore ose kur çmimet e energjisë elektrike janë të ulëta, duke e bërë atë më të lirë për pronarët.
CEO i Elli, Giovanni Palazzo shpjegoi se lidhja kishte për qëllim ta bënte tarifimin “më të aksesueshëm dhe me kosto efektive për klientët”.
Ai shtoi: “Partneriteti me Otovo nuk është vetëm një sinjal i rëndësishëm për biznesin e karikimit dhe energjisë në Gjermani dhe Evropë, por veçanërisht për integrimin inteligjent të lëvizshmërisë dhe tranzicionit të energjisë në vend.”
Drejtori i Përgjithshëm i Otovos, Andreas Thorsheim tha: “Ne jemi shumë të kënaqur me këtë arritje të rëndësishme dhe bashkëpunim pionier.
“Ky partneritet na lejon të demonstrojmë drejtpërdrejt përfitimet e sistemeve tona fotovoltaike dhe të zgjerojmë ndjeshëm potencialin tonë të tregut.”
Njoftimi i marrëveshjes së partneritetit midis VW dhe Otovo vjen në një kohë kur tregu evropian i prodhimit të makinave po bëhet gjithnjë e më i shqetësuar për rritjen e konkurrencës nga tregu kinez i makinave, ndërsa kërkon të fitojë terren në Evropë.