Vendosni fjalën kyçe....

Gjigantët e mallrave të luksit humbasin 17 miliardë dollarë ndërsa tregu ngadalësohet


Bernard Arnault

Me rënien e kërkesës për mallra luksoze dhe sende bukurie në disa rajone, kanë rënë edhe pasuritë e disa prej njerëzve më të pasur në botë.

Rënia ka prekur Bernard Arnault, 75 vjeç, themelues i konglomeratit LVMH që përfshin nga çantat e dorës te shampanja dhe që mbante vendin e parë në Indeksin e Miliarderëve të Bloomberg. Shtrirja e rënies së tregut u bë e dukshme këtë javë pasi sezoni i fitimeve filloi me një krizë të shpalosur te prodhuesi i manteleve luksoze në Mbretërinë e Bashkuar Burberry Group Plc dhe rënia e shitjeve në Swatch Group AG. L’Oreal, LVMH dhe kompani të tjera të industrisë së rëndë të mbështetur nga miliarderë janë planifikuar të raportojnë më vonë këtë muaj.

Në përgjithësi, pasuria e një gjysmë duzine ultra të pasurish që e nxjerrin pasurinë e tyre nga prodhimet e shtrenjta kanë rënë me 4% këtë vit, ose rreth 17 miliardë dollarë. Kjo krahasohet me një rritje prej 13%, ose 1.0 trilion dollarë, për pjesën tjetër të renditjes me 500 persona. Hera e fundit që hendeku midis dy grupeve ishte kaq i madh ishte në maj 2022.

Ulja maskon pabarazitë që janë shfaqur në të gjithë sektorin në varësi të faktorëve të tillë si popullariteti dhe ekskluziviteti i markave. Humbësit janë Bettencourt Meyers, Arnault dhe rivali i tij Francois Pinault, 87 vjeçari që themeloi Kering SA. Kompanitë franceze që kontrollojnë treshen janë goditur gjithashtu nga kujdesi i investitorëve në vendin e tyre pasi Presidenti Emmanuel Macron thirri zgjedhje të parakohshme që kanë çuar në një parlament të varur dhe pa qeveri.

Pasuria e Arnault ka rënë me 7.4 miliardë dollarë gjatë vitit të kaluar në 200.1 miliardë dollarë dhe tani renditet pas pasurive të Elon Musk të Tesla Inc. dhe Jeff Bezos të Amazon.com Inc. LVMH, firma që ai ndërtoi gjatë më shumë se tre dekadave dhe ka 75 marka, duke përfshirë shtëpinë e modës Christian Dior, Tiffany & Co. dhe Hennessy Cognac, raportoi rritje dukshëm më të ngadaltë të shitjeve për modën dhe artikujt prej lëkure në tremujorin e parë dhe një rënie të përgjithshme në Azi, duke përjashtuar Japoninë.

Perspektiva negative e L’Oreal për Kinën ka rënduar mbi pasurinë e Bettencourt Meyers, 71 vjeç, e cila në dhjetor u bë gruaja e parë me 100 miliardë dollarë por që pa pasurinë e saj të bjerë në rreth 91 miliardë dollarë. Me markat e nivelit të lartë si Aesop, Lancome dhe Yves Saint Laurent si dhe L’Oreal Paris, Garnier dhe Maybelline më të përballueshme, kompania në të cilën ajo dhe familja e saj kanë pothuajse 35% të aksioneve po përpiqet të lundrojë mes ngadalësimit nëpër rajone.

Rënia e pasurisë së Pinault ka qenë më e dukshme, duke u përgjysmuar gjatë tre viteve të fundit në 28 miliardë dollarë, pasi problemet në perandorinë e tij janë më të thella se ngadalësimi në Kinë dhe pasiguria politike franceze. “Kering”, qëdrejtohet nga djali i tij Francois-Henri Pinault, paralajmëroi në prill se fitimi do bjerë në gjysmën e parë të vitit, ndërsa firma përpiqet të kthejë markën e saj më të madhe, “Gucci”, e cila është në vështirësi.

Në të njëjtën kohë, ka miliarderë luksozë që kanë arritur të rrisin pasurinë e tyre gjatë kësaj periudhe, duke përfshirë vëllezërit Ëertheimer që qëndrojnë pas Chanel, të konsideruar gjerësisht si një nga markat më ekskluzive të luksit. Kompania raportoi rritje dyshifrore vitin e kaluar, megjithëse paralajmëroi se tregu ishte bërë më sfidues dhe kërkesa për çantat dhe kostumet e saj ishte ngadalësuar në Amerikë.

Miliarderi afrikano-jugor Johann Rupert, 74 vjeç, i cili kontrollon “Cartier Richemont”, është shfaqur gjithashtu si fitues. Elasticiteti i Richemont u shfaq të martën kur kompania raportoi rritje të shitjeve nga markat e bizhuterive që përfshijnë gjithashtu Van Cleef & Arpels dhe Buccellati, duke kompensuar një rënie të përgjithshme prej 27% të të ardhurave nga rajoni më i madh i Kinës.