Vendosni fjalën kyçe....

Incidenti tragjik, 2 viktima nga shpërthimi i gomës së një avioni “Boeing”


Goma e një avioni “Boeing” shpërtheu, duke vrarë dy punëtorë dhe duke plagosur një tjetër në Aeroportin Ndërkombëtar “Hartsfield-Jackson” të Atlantas të martën, raportojnë mediat lokale.

Avioni Boeing 757-232 që i përkiste Delta Air Lines po i nënshtrohej mirëmbajtjes në një hangar që nga e diela. Mbetet e paqartë se çfarë e shkaktoi shpërthimin.

Shpërthimi “dërgoi një copë metali të fluturonte si raketë”, duke vrarë dy punonjës në çast, ndërsa një tjetër u dërgua me urgjencë në spital me lëndime të rënda, sipas ËSB-TV lokal.

Autoritetet i identifikuan viktimat si Mirko Marëeg, 58 vjeç dhe Luis Aldarondo, 37 vjeç.

Presidenti i Delta TechOps dhe shefi i operacioneve John Laughter konfirmoi vdekjen e dy punonjësve.

“Në mënyrë tragjike, dy nga anëtarët e ekipit tonë të përfshirë vdiqën dhe një anëtar tjetër i ekipit u plagos rëndë,” tha Laughter në një deklaratë të shpërndarë nga media, duke ofruar mbështetje për familjet e viktimave dhe duke premtuar një hetim mbi incidentin.

Boeing është përballur me një kontroll të shtuar vitet e fundit për shkak të defekteve të ndryshme të zbuluara në avionët e tij, duke çuar në shqetësime dhe hetime për sigurinë. Së fundmi, Boeing ndaloi fluturimet testuese të avionit të tij 777X pasi inspektimet zbuluan probleme në pjesët kritike të tre nga katër avionëve testues.

Muajin e kaluar, Departamenti Amerikan i Drejtësisë paraqiti një marrëveshje për pranimin e fajësisë në një çështje kundër Boeing, duke shënuar fazat e fundit të një sage të gjatë ligjore që përfshin vdekjen e dy sinjalizuesve.

Boeing ka rënë dakord të pranojë fajësinë për akuzat e mashtrimit për mashtrimin e rregullatorëve amerikanë dhe përpjekjen për të fshehur gabimet me sistemin e tij të stabilitetit MCAS. Kompania dështoi të informojë apo trajnojë linjat ajrore për sistemin, i cili kontribuoi në dy aksidente në 2018 dhe 2019 që vranë afro 350 njerëz.

Gjigandi i hapësirës ajrore ka rënë dakord të paguajë një gjobë prej 243.6 milionë dollarësh dhe të investojë 455 milionë dollarë shtesë në programet e sigurisë dhe pajtueshmërisë gjatë tre viteve të ardhshme. Për më tepër, kompania do i nënshtrohet tre viteve provë nën një organ mbikëqyrës të caktuar nga qeveria e SHBA-së.