Vendosni fjalën kyçe....

Gjiganti korean do shpenzojë 750 milionë dollarë në vit për të konkurruar Hollywood-in


CJ ENM Co. planifikon të shpenzojë 1 trilion won (750 milionë dollarë) në vit për përmbajtjen, pasi kompania më e madhe e argëtimit e Koresë së Jugut përpiqet të konkurrojë më mirë me Hollywood-in dhe të tërheqë bizneset.

Drejtuesit e CJ-së e dhanë këtë premtim ndërsa përshkruan se si industria e argëtimit të Koresë është në gjendje krize, pavarësisht nga popullariteti shpërthyes i K-pop dhe K-drama. Lojtarët vendas si CJ po luftojnë me rritjen e kostove të prodhimit si dhe me rënien e të ardhurave nga reklamat prej platformave vendase. Në të njëjtën kohë, Netflix Inc. ka marrë drejtimin në shpërndarjen e K-dramave si Squid Game në mbarë botën.

Të premten, CJ, e cila mbështeti komedinë e zezë fituese të Oskarit 2019, “Parasite”, premtoi të investojë më shumë në përmbajtje se çdo koleg i saj vendas. Duke përfshirë kinematë dhe shtëpitë e prodhimit deri te transmetimi vendas i videove, CJ mendon se biznesi ka nevojë për investime të mëdha për t’u bërë ndërkombëtar.

“Industria e medias së përmbajtjes thuhet se është në krizë, me më shumë konkurrencë se kurrë më parë dhe një ekosistem që ndryshon me shpejtësi, por mendoj se ka padyshim një mundësi në të,” tha shefi ekzekutiv Yoon Sang-hyun gjatë një forumi në Festivalin Ndërkombëtar të Filmit në Busan.

“Ne do gjejmë zgjidhje së bashku dhe duam të krijojmë një rrjet të virtytshëm që përmbajtja jonë të udhëtojë nëpër botë.”

Studio Dragon, që qëndron pas serialit të Netflix, The Glory dhe komedisë romantike Love Next Door, po kërkon të prodhojë shfaqje për tregjet lokale të SHBA-së dhe Japonisë. Platforma e saj e transmetimit Tving synon gjithashtu të zgjerohet në tregjet kryesore duke përfshirë SHBA-në, Azinë Juglindore dhe Japoninë. Gjithashtu edhe CJ po eksploron tregje të reja si Lindja e Mesme dhe India.