Demokratët Progresivë paralajmërojnë se Kamala Harris rrezikon të humbasë mbështetje nga një pjesë të vogël, por domethënëse të bazës së saj politike, nëse nuk ndryshon menjëherë mesazhin përfundimtar të fushatës dhe ekipin e saj të komunikimit.
Disa liderë progresivë mendojnë se Harris është përqendruar shumë në fitoren ndaj republikanëve të moderuar, duke injoruar nevojat e liberalëve të partisë. Ata kritikojnë se mesazhi i saj, që gjithnjë e më shumë përqendrohet te kërcënimi nga Donald Trump për demokracinë amerikane, lë pas dore çështjet ekonomike që prekin klasën punëtore.
Për më tepër, disa liderë të ekstremit të majtë janë të pakënaqur që Harris ka ndarë skenën me figura si ish-udhëheqësja republikanë Liz Cheney dhe miliarderi Mark Cuban, ndërsa ikona progresive si Bernie Sanders dhe Alexandria Ocasio-Cortez kanë marrë role më të ulta në skenën politike.
Sanders vuri në dukje se ai ka bërë gjithçka që i kërkohet për të ndihmuar Harrisin të fitojë. Ai ka marrë pjesë në dy ngjarje të lidhura me fushatën e Harris vetëm këtë muaj, megjithëse ato janë kryesisht në zonat rurale. Asnjë nuk ka qenë me Harris.
“Ajo duhet të fillojë të flasë më shumë për nevojat e njerëzve të klasës punëtore,” tha Sanders. “Do të doja që kjo të kishte ndodhur dy muaj më parë. Është ajo që është.”
Më pak se dy javë përpara ditës së zgjedhjeve , Harris po përpiqet të mbledhë një koalicion të gjerë që përmban grupe votuese me përparësi kontradiktore.
Ekipi i Harris është i vetëdijshëm se disa liberalë janë të frustruar nga qasja e saj, veçanërisht nga mbështetja e saj për luftën e Izraelit kundër Hamasit . Por fushata sheh një mundësi të madhe për të zgjeruar koalicionin e saj duke fituar mbi republikanët e pakënaqur, veçanërisht votuesit e arsimuar në universitet në periferi të vendit, të cilët nuk janë të qetë për Trump.
Nga këndvështrimi i fushatës Harris, fokusi te republikanët e moderuar në këtë moment është thjesht një çështje matematike.
Adam Green, bashkëthemelues i Komitetit të Fushatës së Ndryshimit Progresiv, vlerësoi ekipin e reklamave të Harris për investimin “me zgjuarsi” të qindra miliona dollarëve pas reklamave që fokusohen në çmimet e ushqimeve, taksat e miliarderëve dhe Sigurimet Shoqërore – “gjëra që të dyja fitojnë votues të fuqishëm dhe pompojnë lart në bazë.”
Por, Green tha: “Ka pasur një shkëputje të çuditshme mes strategjisë së reklamave populiste për ekonominë dhe strategjisë së ngjarjeve, e cila përqendrohet pothuajse ekskluzivisht në imazhin kumbaya të Liz Cheney. Kjo po shtyp bazën pikërisht kur fillon votimi dhe nuk po tërheq më shumë votues të lëkundur sesa çështjet e zakonshme, si buka dhe gjalpi.”
Joseph Geevarghese, drejtor ekzekutiv i grupit progresiv “Revolucioni ynë”, sugjeroi që deri në 10% e progresistëve mund të mos votojnë për Harris për shkak të frustrimeve të tyre. Disa mund të mos hedhin fare votën, tha ai, ndërsa disa madje mund të mbështesin Trumpin. Ish-presidenti e ka quajtur Cheney, një mbështetës i pushtimit të SHBA-së në Irak, një “skifter budalla lufte” ndërsa ai përpiqet të tërheqë mbi arabo-amerikanët në Michigan të zemëruar për më shumë se 42,000 palestinezë të vrarë në ofensivën izraelite në Gaza.
“Ne thjesht duam të ngremë një flamur të kuq. Mos e merrni si të mirëqenë lëvizjen progresive,” tha Geevarghese. “Duhet të ketë një argument ekonomik në fund të ditës. Kjo është gjëja nr. 1 që ka rëndësi për votuesit.”
Në të vërtetë, rreth 4 në 10 votues të mundshëm në një sondazh të fundit të CNN thanë se ekonomia ishte çështja e tyre më e rëndësishme kur vendosnin se si të votonin, dhe rreth 2 në 10 thanë se mbrojtja e demokracisë ishte. Rreth 1 në 10 përmendën ose imigracionin ose abortin dhe të drejtat riprodhuese.
Sigurisht, Harris nuk po injoron ekonominë apo prioritetet e tjera progresive.