Vendosni fjalën kyçe....

Tre në katër lajme ndahen në rrjetet sociale pa u lexuar – Studimi


Shtatëdhjetë e pesë për qind e postimeve të mediave sociale në lidhje me lajmet u shpërndanë pa u lexuar, ka zbuluar një studim i ri.

Shumica e përdoruesve të mediave sociale ndajnë lidhje me përmbajtjen e lajmeve në internet pa e lexuar artikullin më parë, sipas një studimi të ri.

Nga viti 2017 deri në vitin 2020, studiues nga universitetet amerikane analizuan mbi 35 milionë postime publike në Facebook me URL në faqet e internetit gjatë momenteve kyçe të ciklit politik amerikan, përcjell Euronews.

Ata zbuluan se 75 për qind e këtyre lidhjeve të postuara u ndanë pa një klikim. Për shembull, një përdorues mund të ripostojë titullin, përmbledhjen ose numrin e pëlqimeve të një lajmi pa lexuar përmbajtjen ose pa verifikuar faktet.

[Rezultatet janë] mjaft treguese dhe alarmante,” tha studimi, i cili u botua në revistën Nature Human Behaviour.

Kjo mund të shpjegojë potencialisht pse është kaq e zakonshme që keqinformimi të përhapet kaq shpejt përmes mediave sociale,” shtuan autorët.

Pse njerëzit ndajnë pa lexuar?

Studiuesit besojnë se njerëzit ndajnë pa klikuar për shkak të natyrës “të nxituar” të ndërveprimeve në internet ku përdoruesit janë më spontanë me atë që ndajnë.

“Një arsye për [këtë] … mund të jetë mbingarkesa e informacionit në burimet personale dhe të mediave sociale, duke ushtruar presion ndaj përdoruesve në internet që të jenë të përshtatshëm dhe duke i shtyrë ata të mbështeten në shenja të thjeshta, shpesh sipërfaqësore,” shkruajnë autorët e studimit.

Ajo që ndodh atëherë është se përdoruesi i mediave sociale ndihet më i ditur se sa është në të vërtetë për informacionin shkencor dhe politikën, vazhdoi studimi.

Ai zbuloi se njerëzit politikë që mbështesin haptazi një parti kanë më shumë gjasa të ndajnë përmbajtjen e lajmeve pa klikuar sesa njerëzit që e konsiderojnë veten politikisht neutral.

Autorët, megjithatë, pranojnë se kjo prirje mund të nxitet nga një numër i vogël llogarish dhe komunitetesh partizane hiperaktive në Facebook që tentojnë të ripostojnë përmbajtje për të zgjeruar shtrirjen e saj.

Studimi nuk përfshiu përdoruesit që mund të kishin lexuar përmbajtjen në një platformë tjetër dhe më pas të kishin rindarë të njëjtën lidhje pa klikuar.

Autorët rekomandojnë, megjithatë, që kompanitë e mediave sociale të hartojnë paralajmërime të përgjithshme ose sinjalizime në kohë përpara se të ndajnë, të cilat i bëjnë njerëzit të dinë rreziqet për ta bërë këtë pa lexuar materialin.