Vendosni fjalën kyçe....

De Beers grumbullon stokun më të madh të diamanteve që nga kriza financiare e vitit 2008


De Beers Group ka grumbulluar stokun e tij më të madh të diamanteve që nga kriza financiare e vitit 2008, duke nxjerrë në pah sfidën e grupit në ringjalljen e kërkesës për bizhuteri të konsideruara prej kohësh si kulmi i luksit.

Një rënie në kërkesën kineze, duke shtuar konkurrencën nga alternativat e bëra në laborator dhe trashëgiminë e bllokimeve pandemike, kur numri i martesave ra, e ka lënë prodhuesin më të madh në botë të diamanteve nga të ardhurat me inventar me vlerë rreth 2 miliardë dollarë.

Shkalla e stokut, që nuk është raportuar më parë, ka lëvizur rreth 2 miliardë dollarëve për pjesën më të madhe të vitit, sipas kompanisë.

“Ka qenë një vit i keq për shitjet e diamanteve,” tha shefi ekzekutiv Al Cook.

Rënia e zgjatur e kërkesës që filloi me pandeminë Covid ka detyruar De Beers të marrë masa për të frenuar furnizimin me gurë të çmuar. Ajo ka ulur prodhimin nga minierat e saj me rreth 20 për qind nga nivelet e vitit të kaluar dhe ka ulur çmimet në ankandin e saj më të fundit këtë muaj.

Ankandet përdoren për të shitur diamante të paprerë tek një grup prej rreth 50 blerësish të certifikuar të njohur si “sightholders”, të cilët janë tregtarët më të fuqishëm të industrisë.

Me një fuqi punëtore prej 20,000 personash, De Beers ka qenë një forcë mbizotëruese në tregun e bizhuterive prej 80 miliardë dollarësh që kur u themelua në fund të shekullit të 19-të. Të ardhurat e grupit ranë në 2.2 miliardë dollarë në gjysmën e parë të këtij viti, nga 2.8 miliardë dollarë në të njëjtën periudhë të vitit 2023.

Rivali i saj më i madh, Alrosa i Rusisë, u godit nga sanksionet e vendosura ndaj diamanteve ruse nga vendet e G7-ës këtë vit pas pushtimit në shkallë të plotë të Ukrainës në 2022.

Vështirësitë e tregut të diamanteve vijnë pasi De Beers do ndahet në një kompani të veçantë nga pronari i saj, Anglo American. Grupi i minierave FTSE 100 premtoi të shkarkojë De Beers pasi kundërshtoi një ofertë 39 miliardë stërlinash për blerje nga rivali BHP këtë vit.

Shefi ekzekutiv i Anglo Americain, Duncan Wanblad, ka paralajmëruar se asgjësimi i De Beers, qoftë përmes një shitjeje ose një oferte publike fillestare, mund të ndërlikohet nga gjendja e dobët e tregut të diamanteve.

Në një përpjekje për të rritur shitjet, De Beers filloi një shtysë marketingu në tetor të përqendruar në “diamantet natyrale”, duke i bërë jehonë fushatave të saj të famshme reklamuese të gjysmës së dytë të shekullit të 20-të.

Cook, i cili ka udhëhequr De Beers që nga shkurti 2023, tha se ndërsa grupi përgatitej për t’u shkëputur, ai do rriste investimet në reklama dhe shitje me pakicë, duke përfshirë zgjerimin e rrjetit të dyqaneve në 100 globalisht, nga 40 që janë sot.

“Rifillimi i kësaj fushate të madhe të kategorisë së marketingut është një tregues i hershëm se si do duket një De Beers i pavarur,” shtoi Cook.

“Ndërsa bëhemi të pavarur, ne kemi lirinë të përqendrohemi në marketing po aq sa u përqendruam në miniera”, tha ai.

Kërkesa e vakët në Kinë ka qenë një zvarritje e konsiderueshme këtë vit. Në shenjë të dobësisë së një tregu që zakonisht importon diamante, argjendaritë e vendit kanë përdorur eksportin e gurëve të lëmuar për të zvogëluar rezervat e tyre.

Konkurrenca nga diamantet e prodhuar në laborator, të cilët kushtojnë rreth një të njëzetat e një guri natyror, është rritur gjithashtu, veçanërisht në SHBA. Vendi është tregu më i madh në botë i diamanteve dhe përbën rreth gjysmën e shitjeve të industrisë.

Cook këmbëngul se viti i ardhshëm mund të sjellë një “rimëkëmbje të përshkallëzuar ” në botë, duke përfshirë edhe SHBA-në.

“Ne shohim shenjat e shfaqura të një rikuperimi me pakicë në SHBA në tetor dhe nëntor,” tha ai këtë muaj, duke treguar të dhënat e kartës së kreditit që treguan një rritje në blerjet e bizhuterive dhe orëve.

Paul Zimnisky, një analist i pavarur i industrisë, tha se shitjet e diamanteve të papërpunuara të De Beers ishin në rrugën e duhur për të rënë rreth 20 për qind këtë vit, pasi ranë 30 për qind në 2023.

“Duke pasur parasysh bazën e ulët, çdo rimëkëmbje në tregti duhet të çojë në një rritje relative në vitin 2025,” tha ai, duke shtuar se ai priste që shitjet globale të bizhuterive të diamantit të rriteshin rreth 6 për qind në 84 miliardë dollarë vitin e ardhshëm.