Vendosni fjalën kyçe....

Çmimi i transportit të naftës kërcen pas sanksioneve të fundit të SHBA-së ndaj Rusisë


Tarifat e naftës së transportuar nga supercisternat u rritën pasi SHBA-ja zgjeroi sanksionet ndaj industrisë së naftës të Rusisë, duke bërë që tregtarët të nxitonin të rezervonin anije për të dërguar furnizime nga vendet e tjera në Kinë dhe Indi, thanë agjentët e anijeve dhe tregtarët.

Rafinerët kinezë dhe indianë po kërkojnë furnizime alternative me karburant ndërsa përshtaten me sanksionet e reja të ashpra të SHBA-së ndaj prodhuesve dhe cisternave ruse të vëna për të frenuar të ardhurat e eksportuesit numër dy të naftës në botë për shkak të luftës së Moskës në Ukrainë.

Shumë nga anijet e shënjestruara rishtazi, pjesë e të ashtuquajturës flotë hije që synon të shmangë kufizimet perëndimore, janë përdorur për të transportuar naftë në Indi dhe Kinë, të cilat thithën furnizimin e lirë rus që u ndalua në Evropë pas pushtimit të Ukrainës nga Moska. Disa nga cisternat kanë dërguar gjithashtu naftë nga Irani, i cili është gjithashtu nën sanksione.

Veprimi i fundit i SHBA-së nënkupton se rreth 35% e rreth 669 cisternave të flotës hije të përfshira në transportimin e naftës ruse, venezueliane dhe iraniane janë goditur me sanksione ose nga SHBA-ja, Britania ose Bashkimi Evropian, sipas analizës nga Lloyd’s List Intelligence.

Normat e mallrave për transportuesit shumë të mëdhenj të naftës së papërpunuar (VLCCs), që mund të transportojnë 2 milionë fuçi naftë bruto nëpër rrugët kryesore, u rritën pasi Unipec, krahu tregtar i rafinerit më të madh të Azisë Sinopec dha të premten me qira disa supercisterna , thanë burimet.

Unipec gjithashtu javën e kaluar rrëmbeu disa ngarkesa të papërpunuara nga Evropa dhe Afrika, duke përfshirë 2 milion fuçi norvegjeze Johan Sverdrup, 1 milion fuçi naftë bruto Sangomar të Senegalit, Ten Blend të Ganës, Angolan Djeno dhe të tjerë, thanë tregtarët.

Aksionet përfunduan kryesisht më të larta të hënën me S&P 500 që kërceu nga niveli më i ulët në dy muaj pasi yield-et e thesarit të SHBA qëndruan të ngritura me investitorët që u kthyen në pritje për ritmin e uljes së normave të interesit nga Rezerva Federale.

“Ata duhet të kërkojnë naftë alternative. Ky është shtytësi kryesor për rritjen në tarifat e mallrave,” tha Anoop Singh, kreu global i kërkimit të transportit detar në Oil Brokerage.

Standardet e naftës së papërpunuar të Lindjes së Mesme u rritën për një seancë të dytë të martën, me primet për Dubain, Omanin dhe Murbanin që u rritën drejt 4 dollarëve për fuçi në kuotat e Dubait, nivelet më të larta në më shumë se një vit, treguan të dhënat e Reuters.

Që nga e premtja, Unipec ka rezervuar tetë cisterna për të transportuar naftë nga Lindja e Mesme, treguan të martën të dhënat e rezervimit të cisternave.

Blerësit e tjerë kinezë, Petrochina dhe Rongsheng, morën secili një cisternë për të transportuar naftën bruto të Lindjes së Mesme, treguan të dhënat.

Në baza ditore, tha një ndërmjetës anijesh, norma në linjën e Lindjes së Mesme në Kinë, e njohur si TD3C, është rritur 39% që nga e premtja në 37,800 dollarë, më e larta që nga tetori.

Normat e transportit për dërgesat e naftës ruse në Kinë janë rritur gjithashtu pas sanksioneve.

Tarifat e mallrave për cisternat e madhësisë Aframax për të transportuar naftën e papërpunuar ESPO nga porti rus i Paqësorit të Kozmino në Kinën e Veriut u dyfishuan të hënën në 3.5 milionë dollarë pasi pronarët e anijeve kërkuan prime masive për shkak të tonazheve të kufizuara të disponueshme për atë rrugë, treguan të dhënat e S&P Global Commodity Insights.

Ndërkohë cisternat e sanksionuara janë bllokuar jashtë provincës lindore të Kinës Shandong, të paaftë për t’u shkarkuar pas një ndalimi të vendosur nga Shandong Port Group përpara njoftimit të Uashingtonit të premten.

Firma analitike e cisternave Vortexa vlerësoi se më shumë se 85% e udhëtimeve ruse të papërpunuara në Shandong u kryen nga cisternat e saposanksionuara.

Analistët thanë se disponueshmëria e cisternave mund të shtrëngohet më tej pasi tregtarët kërkojnë anije të pasanksionuara për të transportuar naftën ruse dhe iraniane.

“Ne presim që anije të tjera të tërhiqen në flotën hije gjatë muajve të ardhshëm, shumë prej të cilave do jenë të reja në këtë tregti, duke shtrënguar ofertën në tregun e pasanksionuar të mallrave,” thanë analistët e Kpler në një shënim.

Norma për VLCC-të nga Lindja e Mesme në Singapor ka fituar më së shumti, në shkallë botërore (WS) 11.15 nga e premtjatha një tjetër ndërmjetës i anijeve. Worldscale është një mjet i industrisë për të llogaritur tarifat e mallrave.

Transporti i naftës së papërpunuar nga Gjiri i SHBA në Kinë tani do të kushtojë 6.82 milionë dollarë për udhëtim, 360,000 dollarë më shumë se javën e kaluar, tha ai.