Spanja ka reduktuar kufirin e shpejtësisë në rrugët kryesore rurale në 90km / h (56mph), nga 100km / h.
Masat hynë në fuqi të martën, pasi autoritetet ndryshuan më shumë se 2,700 shenja rrugësh me një kosto prej 526,000 € (457,000 £, 602,000 $).
Qëllimi është të futet në grupin më të sigurt të vendeve të BE-së për shoferët rural: nën 30 vdekje për milion njerëz.
Në Gjermani, ndërkohë, qeveria i ka rezistuar presionit për të futur një limit të shpejtësisë në autostradat (Autobahnen).
Argumenti në Gjermani përqendrohet kryesisht në gjobitjet sipas shkarkimeve të grimcave dhe emetimet e CO2, të cilat rriten me shpejtësi më të larta.
Por ulja e vdekjeve të aksidenteve rrugore është gjithashtu pjesë e debatit në Gjermani.
Vendimi i qeverisë franceze vitin e kaluar për të ulur kufirin e shpejtësisë në rrugët e vendit me 10 km / h – deri në 80 km / orë – ishte një faktor kryesor në ngritjen e lëvizjes së protestave “jelekverdhëve”.
Shumë banorë të Francës rurale e panë këtë lëvizje si një shembull të elitizmit urbanistik të Presidentit Emmanuel Macron – një dështim për të kuptuar nevojat e popullatës rurale plotësisht të varur nga makinat e tyre.