Presidenti Trump dhe republikanë të tjerë shpesh herë e kanë akuzuar motorin e kërkimit “Google” për anshmëri kundër konservatorëve gjatë viteve të fundit. Por gjigandi i teknologjisë është përgjigjur se algoritmi i tij dhe punonjësit as nuk e llogarisin ideologjinë në nxjerrjen e rezultateve të kërkimit.
Gjatë dëshmisë së tij para Komitetit Gjyqësor të Dhomës në dhjetor, CEO i Google-it, Sundar Pichai tha: “nuk është e mundur që punonjësit individualë të manipulojnë rezultatet e kërkimit”.
Mirëpo një studim i fundit e nxjerr zbuluar motorin e “Google” duke vërtetuar të kundërtën. Në një përpjekje për ta sqaruar këtë “The Economist” bëri një eksperiment duke krahasuar pjesën e rezultateve të faqeve me një parashikim statistikor bazuar në prodhimin, shpërndarjen dhe saktësinë e tyre.
Për këtë studim u përdor një program, që mban rezultatet e Google për çdo fjalë kyçe, pastaj duke përdorur një browser pa histori, kërkuan 31 terma për çdo ditë gjatë vitit 2018 – duke grumbulluar 175,000 linqe.
Publikimi i biznesit ka punuar me firmën Meltwater, një firmë për ndjekjen e mediave, për të shqyrtuar popullaritetin e secilës prizë në mediat sociale përdorën vlerësime të saktësisë nga disa burime, duke përfshirë faqet e internetit të kontrollit të fakteve, çmimet e Pulitzer dhe rezultatet nga një sondazh i “YouGov” për besimin e amerikanëve në 37 botime të ndryshme.
Në fund studimi tregoi se mediat liberale dhe të krahut të majtë shfaqen më shumë në këtë motor kërkimi se ato konservatore.
Of course, the results varied substantially depending on which keyword we looked at. If you play around with the fantastic interactive built by @martgnz, you will see that left-leaning publications were indeed strongly overrepresented on searches for “Trump”. (22/25) pic.twitter.com/PDbqcPdxkT
— James Tozer (@J_CD_T) June 7, 2019
Por ana e majtë e spektrit të lajmeve nuk u shfaq në mënyrë joproporcionale më shumë se konservatorët.
Për shembull, modeli i tyre parashikonte që ‘The New York Times’ të kishte rreth 9.2 përqind të rezultateve të lajmeve në Google, por në fakt mori 7.7 përqind. Modeli parashikoi që ‘Fox Neës’ të kishte 2,6 për qind të rezultateve, por në të vërtetë mori 3,2 për qind.
Portalet e së djathtës së djathtë nuk u renditën shumë lart, citon Gizmodo. Por kjo më së shumti për shkak se kishin “rezultate të këqija lidhur me besimin”. I njëjti fenomen ndikoi për një renditje të ulët të portalit të krahut të majtë, Daily Kos.
“The Economist” vuri në dukje se ky nuk është një studim i përsosur. Nuk tregoi, për shembull, se Google nuk i personalizon rezultatet e kërkimit në mënyrë të njëanshme politikisht për përdoruesit për të cilët ka grumbulluar shumë të dhëna.
Përveç kësaj, studimi i “Economist” vuri në dukje trendin që disa terma kishin më shumë gjasa të rezultonin në botimet e një mediaje të caktuar. Psh, Trump te “Times” apo krimi te “Fox”.
Studimi arriti në përfundimin se forma kryesore e favorizimit të Google është të rritë artikujt viralë.