Vendosni fjalën kyçe....

Makinat elektrike mund t’i kushtojnë Gjermanisë humbjen e 400 mijë vendeve të punës


Më shumë se 400,000 vende pune mund të humben në Gjermani gjatë dekadës së ardhshme, pasi industria e saj automobile zhvendoset drejt automjeteve elektrike, sipas një raporti të sanksionuar nga qeveria që nënvizon ndryshimin drastik që përballet me ekonominë më të madhe të Evropës.

Në një skenar të rastit më të dobët, fuqia punëtore e Gjermanisë mund të tkurret me gati 1 përqind deri në vitin 2030 nëse prodhuesit e makinave të tilla si Volksëagen dhe Daimler do detyrohen të mbështeten në importe për të përmbushur objektivat për shitjen e automjeteve elektrike. Pjesa më e madhe e baterive të automjeteve – komponenti më i vlefshëm i makinave elektrike – prodhohen në Azi, raporton Scan-tv.

Ndryshimi i shpejtë, larg nga motori i djegies, i nxitur nga rregulloret gjithnjë e më të rrepta të emetimeve të BE-së, do të “shoqërohet me një ndryshim të thellë në drejtim të krijimit të vlerës”, paralajmëron studimi nga një grup përqendrimi nga Platforma Kombëtare e Lëvizshmërisë së Ardhshme (NPM), i cili përfshinte drejtues nga prodhuesit e makinave si dhe furnitorë të tillë si Bosch.

Raporti vjen në një kohë të errësirës në industrinë gjermane të makinave, pasi një nga shtyllat e ekonomisë së drejtuar nga eksporti i vendit përballet me koston befasuese të largimit nga motorët e djegies.

Industria gjermane e makinave po përballet me “ditën e dhënies së llogarisë”.

Vitin e kaluar, prodhuesit dhe furnizuesit gjermanë njoftuan më shumë se 50,000 ndërprerje pune, pas kalimit në makina me bateri në industri. Kujdes nga NPM, një organ këshillëdhënës i krijuar nga administrata e Angela Merkel, vjen vetëm disa ditë para se shefat e industrisë të vendosen të takojnë kancelaren gjermane në Berlin në fillimin e një viti kritik për prodhuesit e vendit.

Ata përballen me rregullore serioze të krijuara për të nxitur një tranzicion drejt makinave me emision të ulët. Qindra mijëra automjete pa emetim do të duhet të prodhohen gjatë 24 muajve të ardhshëm, nëse prodhuesit e makinave në Gjermani duhet të shmangin miliarda euro gjobë nga Brukseli dhe sigurisht kjo sjell faturën e vet.

 


Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *