Mediat e pavarura tradicionale janë duke u përfshirë në një fushatë të motivuar politikisht për të detyruar YouTube të demonetizojë dhe fshehë çdo video që mohon ndryshimin e klimës.
Botuar në faqen e internetit të Avaaz, grupi jofitimprurës i majtë lëshoi një raport më 16 janar që pretendon se YouTube po përfiton duke transmetuar dezinformata për miliona njerëz duke i dhënë shumë përparësi videove që mohojnë ndryshimet klimatike.
Raporti është një fushatë frikësimi, pasi jo vetëm që rendit reklamuesit kryesorë të cilët janë duke reklamuar në video që vënë në dyshim legjitimitetin e kërcënimit që ndryshimi i klimës paraqet për njerëzimin, por në mënyrë eksplicite u bën thirrje atyre që të bëjnë presion në platformë si një mjet për t’i dhënë fund të ashtuquajturit dezinformim.
Pavarësisht nga gjetjet që u botuan vetëm dje, shumë faqe kryesore kishin artikuj të gjatë të postuar jo shumë kohë pas kësaj, të cilat paraqitnin citime nga ata që punuan për këtë raport.
Kohët që sugjerojnë faqet e internetit të zgjedhura iu dha qasje e hershme, duke e bërë të qartë se çfarë axhende po shtrihet, aq më tepër pasi të gjithë kërkojnë të njëjtat pika bisedimi.
Vice, Time, Gizmodo, The Verge, dhe entitete të tjera të panumërta të lajmeve duan që YouTube të ndëshkojë krijuesit që nuk prekin linjën ideologjike ‘të saktë’.
Qëllimi është demonetizimi dhe kështu censurimi i individëve të tillë, pasi ata do të jenë më pak të prirur për të punuar në përmbajtje nga të cilat nuk do të jenë në gjendje të përfitojnë të holla.
Nell Greenburg, një drejtor i fushatave në Avaaz, pretendon se raporti nuk ka të bëjë me heqjen e përmbajtjes, por kjo bie në kundërshtim me mesazhet e vetë raportit. Ekziston një përpjekje e qartë për të fshehur përmbajtjen pasi raporti vë në dyshim promovimin e videove të tilla.
Fshehja e videove do të dëmtojë krijuesit dhe t’i frenojë ata të përpiqen të ndajnë mendimet e tyre. Është një mënyrë indirekte për të hequr ‘mendimin e gabuar ’.
YouTube tashmë ka vënë në pikëpyetje metodologjinë e raportit, por, duke pasur parasysh që media dhe grupet e fuqishme aktiviste po synojnë reklamuesit si Nintendo, Red Bull, Uber dhe Warner Bros, është një supozim i sigurt që gjiganti i platformës do e plotësojë kërkesën e tij.
Samsung tashmë ka kontaktuar me kompaninë për të ‘zgjidhur çështjen e tanishme dhe për të parandaluar përsëritjen në të ardhmen’.
Megjithëse, kësaj radhe, beteja mund të mos jetë shumë e lehtë pasi Fox News dhe të tjera që merren me të drejtën, duke pasur parasysh që ata gjithashtu kanë përmbajtje në YouTube që vë në dyshim vlefshmërinë e një klime në ndryshim.
Sa i përket lidhjes së George Soros me Avaaz, ndërsa ajo pretendon të jetë kryesisht e financuar nga anëtarët, paratë e saj u raportuan si të alokuara nga rrjeti i mjegullt i grupeve të miliarderit dhe figura të ndryshme të shquara nga Fondacioni i tij i Shoqërisë së Hapur, siç është ish-kongresisti demokrat Tom Periello.
VINI RE: Ky material është pronësi intelektuale e RT