Vendosni fjalën kyçe....

Si po e manipulojnë e censurojnë publikun Facebook, Google, Twitter, Youtube e Instagram


*Nga Mitchell Feierstein, investitor, bankier dhe autor i Planet Ponzi: Si u futëm në këtë rrëmujë, çfarë ndodh më pas dhe si të mbroni veten. Ai e kalon kohën e tij midis Londrës dhe Manhattan.

Algoritmet e Silicon Valley po kontrollojnë hartën tuaj njohëse dhe Kongresi po e lë të ndodhë. Covid-19 po ofron mbulesën e përsosur për të forcuar atë kontroll – fiks në kohë për zgjedhjet e vitit 2020.

Neoliberalizmi ishte mbulesa e përsosur për oligarkët për të nisur luftën ideologjike për të mbrojtur miliardat që ata kanë plaçkitur nga taksapaguesit.

Triliona dollarë kanë shkuar drejt Silicon Valley, vendlindja e censurës dixhitale – censura që në shumë mënyra është më e rrezikshme dhe e fshehtë sesa ‘coup d’état’ i dështuar i një presidenti amerikan në detyrë me farsën Russiagate dhe rrengun e fajësimit.

Gjatë dy dekadave të fundit, shoqëritë demokratike janë manipuluar nga monstrat e teknologjisë së parregulluar të Silicon Valley, të cilat tani kontrollojnë rrjedhën e lajmeve dhe kanë armatosur Amazon, Facebook, Google, Twitter, YouTube, Instagram, Netflix, PayPal, Reddit, TikTok, Microsoft, Apple dhe Interneti i Gjërave shumë të rrezikshme (nxitur nga 5G).

Prova e pakundërshtueshme është e vështirë për t’u arritur pasi nuk mund t’i kapësh kurrë gjigantët e teknologjisë me presh në duar. Mënyra se si ata fshehin me qëllim të gjitha të dhënat e tyre dhe algoritmet e markave tregtare shërbejnë vetëm për të forcuar dyshimet dhe provat e shpërndara.

Por motivet e tyre kanë qenë prej kohësh transparente në deklaratat dhe veprimet e tyre publike.

Covid-19 është devijimi i përsosur. Ndërsa Kongresi kalon më shumë ndihma prej triliona dollarësh për miliarderët, teknologjia e nivelit të lartë siguron që brezat e ardhshëm të bëhen të varur dixhitalë që verbërisht pranojnë dhe përqafojnë, si delet, shfaqjen e tiranisë dixhitale.

Studentët e kolegjit të sotëm sillen si zombie në ekstazë, sytë ngjitur në telefonat e tyre celularë, nga frika se mos ‘humbasin’ përditësimet në Instagram në kohë reale ose memet e fundit të TikTok. Zhvillimi i 5G mund të rezultojë në një Luftë të Tretë Botërore të heshtur, që siguron një shkatërrim të shpejtë të shoqërisë së zombifikuar të Perëndimit, pa shkrepur asnjë pushkë.

Ekzekutivja e Facebook, Sheryl Sandberg, mbështetëse e zjarrtë e Hillary Clinton

Algoritmet e Silicon Valley përcaktojnë se çfarë përmbajtje shihni, kur e shihni, si e shihni atë ose nëse e shihni atë. Nëse “moderatorët” hije dhe pa fytyrë nuk pajtohen me pikëpamjen tuaj ose ajo është në kundërshtim me narracionin zyrtar neoliberal, ai zhduket, dhe ju kaloni në hije.

Për shembull, unë besoj me forcë se faqja ime @PlanetPonzi në Twitter është hijezuar. Drejtori i Përgjithshëm i Twitter, Jack Dorsey, miratoi një artikull si “lexim i shkëlqyeshëm” në të cilin autorët pasqyruan sesi politika amerikane është bërë aq keq (nën Shtëpinë e Bardhë të Trump) sa që “nuk kishte asnjë rrugë dypartiake përpara … dhe vendi është në prag të një lufte civile.”

Ata vazhduan, “Në këtë periudhë aktuale të politikës amerikane, në këtë pikë të historisë sonë, nuk ka asnjë mënyrë që një rrugë dypartiake të sigurojë rrugën përpara.”

Mbështetja e Dorsey-t për këtë artikull krijon një precedent që lejon një kulturë toksike në Twitter, e cila ka të ngjarë të pasqyrohet në zgjedhjen e llogarive të punonjësve në hije.

Vice bëri një hetim që zbuloi se si zërat e famshëm konservatorë që përdorën Twitter ndrydheshin vazhdimisht më shumë sesa llogaritë liberale.

Twitter-i kurrë nuk iu drejtua rezultateve të Vice dhe më vonë mohoi pretendimet duke thënë se ishte një gabim ose që “sinjalet e bazuara në sjellje” rritin shikueshmërinë e llogarive të caktuara, ndërsa shtypin dukshmërinë e të tjerëve si pjesë e objektivit të Twitter-it “për të përmirësuar shëndetin e bisedës publike në postimet në Twitter.”

Pra për ta përsëritur, zërat konservatorë, përfshirë anëtarët ekzistues të Kongresit amerikan si Matt Gaetz, janë ndrydhur në Twitter. Për shkak të natyrës së errët të Twitter-iy, është e pamundur të thuhet se Twitter-i nxit llogaritë individuale, teksa siguron që zërat me të cilët moderatorët e Twitter-it nuk pajtohen kurrë nuk janë parë, por ka shumë të ngjarë të jetë kështu.

Vlerësimet stratosferike të bazuara në “kliko-mashtrim ” të kompanive mumje të pafrytshme të Silicon Valley mbeten të jashtëzakonshme. Vlerësimi i 20 miliardë dollarëve në Twitter është shumë për t’u gajasur. Menaxhimi Elliott Paul Singer është një investitor i guximshëm për të pasur besim dhe siguri në modelin e biznesit të Twitter.

Një shembull tjetër mund të gjendet thjesht duke shikuar komentet drejtuar Boris Johnson, ndërsa ai është shtruar në spital duke luftuar me Covid-19. Njerëzit po bëjnë thirrje për vdekjen e tij dhe deklarojnë se ai meriton të jetë në këtë situatë. A do të ishin akoma këto komente nëse ato do të kërkonin vdekjen e një liberali? A është kjo gjë e mirë, thjesht sepse Johnson është një konservator?

Dhe nuk është vetëm Twitter.

Përkundër dëshmisë së tij të përbetuar për të kundërtën, Google Search, është kapur duke manipuluar të dhënat e kërkimit, duke fshehur të dhëna dhe duke krijuar algoritme që e bëjnë këtë dhe nuk lënë prova.

Për shembull: Artikujt që unë shkruaj janë ‘varrosur’ nga Google Search (provoni të googloni ‘Feierstein’, ‘Mitchell Feierstein’, ‘Feierstein rt.com’ dhe ‘Mitchell Feierstein rt.com’ dhe krahasoni rezultatet).

Shkencëtarët dhe psikologët e të dhënave kanë të njëjtin mendim. Shikoni studimet e Ronald E. Robertson mbi Efektin e Manipulimit të Motorit të Kërkimit të botuar në Procedimet e Akademisë Kombëtare të Shkencave, të cilat janë tërheqëse dhe të dënuara.

Këta portierë dixhitalë kanë fuqinë për të kontrolluar dhe manipuluar popullsinë përmes mbledhjes së madhe të të dhënave. Profili juaj dixhital përmban një rekord të gjithçkaje që bëni. Ju po gjurmoheni dhe të gjitha lëvizjet dhe veprimet tuaja janë regjistruar.

Këto të dhëna të vlefshme përpilohen dhe ruhen nga kompanitë e listuara më lart. Këto të dhëna janë të vlefshme dhe bazohen në preferencat tuaja dhe të gjitha artikujt që keni kërkuar ose blerë në internet, dyqanet që keni vizituar dhe vendet ku keni udhëtuar nëse janë me makinë, autobus, tren ose aeroplan. Google, Amazon, Facebook etj. po regjistrojnë çdo lëvizje.

Të gjitha këto janë, të paktën në mënyrë nominale, funksione të zgjedhura – por kompanitë janë duke llogaritur qartë që njerëzit të mos bezdisen aq shumë sa duhet për të gërmuar rreth parametrave dhe për të zbuluar të gjitha çështjet në dukje të vogla.

Tingëllon e frikshme? Epo, ashtu është. Çfarë është më e keqja është se kontrolli i plotë i të dhënave tuaja të konsumatorit – dhe fuqia rezultuese për të ndikuar tek ju – është e kombinuar me preferenca politike të shprehura qartë.

Teddy Goff, strateg i fushatës dixhitale të të Hillary Clinton për vitin 2016, i dërgoi e-mailin e mëposhtëm si Clinton-it dhe John Podesta-s, menaxher i fushatës së Clinton:

“Marrëdhëniet e punës me Google, Facebook, Apple dhe kompani të tjera të teknologjisë ishin të rëndësishme për ne në vitin 2012 dhe duhet të ishin edhe më të rëndësishme për ju në vitin 2016, duke pasur parasysh pozicionet e tyre ende në rritje në kulturë. Këto partneritete mund të sjellin një sërë përfitimesh për një fushatë, nga qasja në talent dhe dhuruesit e ardhshëm deri tek njohja e hershme e produkteve beta dhe ftesat për të marrë pjesë në programet pilot. Ne kemi filluar të kemi biseda diskrete me disa prej këtyre kompanive për të marrë një kuptim të përparësive të tyre për ciklin e ardhshëm, por do t’ju inkurajojmë, sa më shpejt që të jetë krijuar udhëheqja juaj teknologjike, të filloni diskutime më zyrtare.”

E mbani mend sloganin e Google “Mos u bëj djallëzor”? Epo, Google është djallëzor. Është një nga donatorët më të mëdhenj të klasës politike ‘paguaj që të luash’ të Uashingtonit.

Kina mandatoi Eric Schmidt të Google për të krijuar një Sistem Kinez të Kredive Sociale që do të spiunojë dhe të censurojë një numër të madh të popullsisë së Kinës. Si përgjigje, punonjësit e Google publikuan deklaratën e mëposhtme:

“Ne refuzojmë të ndërtojmë teknologji që ndihmojnë të fuqishmit të shtypin të prekurit, kudo që të jenë”.

Ndërsa Schmidt përfaqësonte këtë Sistem të Kredive Shoqërore vetëm se ishte në fazën e zhvillimit dhe nuk do të përfundonte me vite, raportet e fundit pohojnë se kjo është një gënjeshtër totale dhe se sistemi është plotësisht funksional.

“Ne e dimë se ku je. Ne e dimë se ku keni qenë. Ne mund të dimë pak a shumë për çfarë po mendoni.” – ish-CEO i Google, Eric Schmidt

Presidenti Obama takohej shpesh me Schmidt dhe Google kishte ndikim mbi administrimin dhe politikat e Obamës. Të dhënat e Shtëpisë së Bardhë tregojnë se midis 2009 deri në 2015, ndërsa Presidenti Obama ishte në zyrë, punonjësit e Google dhe entitetet e tij e që lidhen me të vizituan Shtëpinë e Bardhë 427 herë.

Në vitin 2016, raportet e mediave sugjeruan që rezultatet e kërkimit të Google ‘varrosnin’ lajme të këqija për Klinton dhe portretizuan Hillary-n në një dritë shumë më të favorshme se Trump. Schmidt u përgjigj:

“Ne nuk kemi marrë një qëndrim në zgjedhjet presidenciale amerikane dhe as nuk e pres këtë nga ne.”

Përveç punës së Schmidt për strategjitë teknologjike të fushatës, ai gjithashtu financoi fshehtas një eksponent të fushatës së Hillary Clinton. Në tetor të vitit 2016, Goff rrëfeu në një email që ai i dërgoi Klintonit: “Fjala e Schmidt do të eklipsonte lehtësisht operacionin teknologjik të çdo kundërshtari të Klintonit.”

Asi (ekspertja) e Mark Zuckerberg, COO e Facebook, Sheryl Sandberg, gjithashtu po punonte aktivisht me John Podesta, menaxherin e fushatës së Clintonit, në fushatën e Clintonit. Politico raportoi se Sandberg ishte vënë në listën e ngushtë të Clintonit për t’u bërë Sekretare e Thesarit të SH.B.A.-së nëse Clinton do fitonte, megjithëse Sandberg më vonë e mohoi atë.

Sidoqoftë, shpresat u ndërprenë kur bota u trondit nga humbja e papritur e Clintonit. Pse e përmend këtë? Epo, Google, Facebook dhe Silicon Valley kanë katër vjet për të përsosur një sistem që siguron që kandidati i tyre të fitojë dhe Trump të humbasë.

Eric Schmidt ka mësuar nga gabimet e tij në vitin 2016 dhe është shprehur i zëshëm kundër çdo gjëje që ka lidhje me Trump. Schmidt nuk është i vetmi që dëshiron që Trump të largohet, kështu vepron edhe 98 përqind e Silicon Valley, e cila do të sigurojë që viti 2020 të jetë ndryshe.

Njohuria është fuqi, dhe kushdo që kontrollon median, kontrollon rrjedhën e informacionit dhe kontrollon fuqinë. Kjo është mënyra se si këto kompani të teknologjisë u përcaktuan për të arritur një qëllim të përbashkët: kontrollin e hartës tuaj njohëse. Nuk ka të bëjë me ato që janë thënë dhe debatuar, ka të bëjë me ato që janë varrosur dhe lënë jashtë.

Pse duket se censura dixhitale e Silicon Valley është e njëjta censurë dixhitale si në Kinë? E thjeshtë, është e njëjtë.

Ndërsa Covid-19 shkatërron botën, tirania dixhitale po vret demokracinë ndërsa Kongresi amerikan ulet në heshtje dhe le të ndodhë. Për të qenë të qartë, Silicon Valley ka nevojë për rregullim dhe ka nevojë për të tani. Kongresi duhet të zgjohet.

VINI RE: Ky material është pronësi intelektuale e RT


Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *