Si pasojë e pandemisë Covid-19, kompania e njohur e teknologjisë Fujitsu ka njoftuar në rrjetet sociale se këtej e tutje do të aplikohet puna nga shtëpia.
Në deklaratë thuhet se programi i titulluar “Work Life Shift” do të ofrojë rehati të paparë për 80,000 punëtorët e tij në vend.
Në një deklaratë dërguar BBC-së, Fujitsu tha se “do të prezantojë një mënyrë të re të punës që premton një përvojë më fuqizuese, produktive dhe krijuese për punonjësit, që do të nxisë inovacionin dhe do t’i japë vlera të reja klientëve dhe shoqërisë”.
Sipas planit, punonjësit do të “fillojnë të punojnë kryesisht gjërat bazike për të arritur një stil pune që u lejon atyre të përdorin me fleksibilitet kohën sipas përmbajtjes së punës së tyre, roleve të biznesit dhe stilit të jetës”.
Kompania gjithashtu tha që programi do t’i lejojë personelit të zgjedhin ku të punojnë, pavarësisht nëse është nga shtëpia, një qendër e madhe korporative ose një zyrë satelitore.
Fujitsu beson se rritja e autonomisë që u ofrohet punëtorëve të saj do të ndihmojë në përmirësimin e performancës së ekipeve dhe rritjen e produktivitetit.
“Kjo është edhe një shenjë tjetër se gjithçka që dimë për zyrat dhe të ardhmen e punës është duke u përmirësuar. Mijëra punëdhënës dhe miliona punonjës po mësojnë të mirat dhe të këqijat e normales së re.”– shprehet Sree Sreenivasan, një profesor i Inovacionit Dixhital në Shkollën e Gazetarisë në Universitetin Stony Brook.
“Nëse ata mund të ndërthurin më të mirën e të mirave (më pak transportues, më shumë produktivitet, më pak shpenzime, etj), ndërsa minimizojnë të këqijat (mungesa e lidhjeve brenda personit, kurrë mos të jeni jashtë orës, etj), miliona njerëz do të jenë mirënjohës, por nga ana tjetër do të ketë irritime për ata të cilët preferojnë jetën e vjetër”-shtoi ai.
Platformat si Google, Facebook dhe Twitter kanë provuar në muajt e fundit se mund të përshtaten shumë mirë me punën nga shtëpia dhe duan ta vazhdojnë gjithmonë në këtë mënyrë.