Vendosni fjalën kyçe....

Pandemia përshpejtoi kalimin te shitjet online me 5 vjet


Ndërsa pandemia COVID-19 riformulon botën, më shumë konsumatorë kanë filluar blerjet në internet në numër dhe frekuencë më të madhe. Sipas të dhënave të reja nga Indeksi i Shitjes me pakicë të IBM-së, pandemia ka përshpejtuar zhvendosjen nga dyqanet fizike në blerjet digjitale për afërsisht pesë vjet. Supermarketet, si rezultat, po shohin rënie të ndjeshme. Në tremujorin e parë të vitit 2020, shitjet e dyqaneve dhe ato nga shitësit e tjerë “jo thelbësorë” ranë me 25%. Kjo u rrit në një rënie prej 75% në tremujorin e dytë.

Raporti tregon se shitjet në dyqanet fizike pritet të bien me mbi 60% për vitin e plotë. Ndërkohë, tregtia elektronike parashikohet të rritet me gati 20% në vitin 2020.

Pandemia gjithashtu ka ndihmuar në rafinimin e kategorive të mallrave që konsumatorët mendojnë se janë thelbësorë, zbuloi studimi. Veshja, për shembull, ra në rëndësi pasi më shumë konsumatorë filluan të punojnë dhe mësojnë nga shtëpia, si dhe distanca sociale nën bllokimet e qeverisë. Sidoqoftë, kategori të tjera, përfshirë ushqimet, alkoolin dhe materialet për përmirësimin e shtëpisë, u rritën, përkatësisht me 12%, 16% dhe 14%.

Shitësit me pakicë të mëdhenj si Walmart dhe Target kanë përqafuar shitjet e gjithanshme në avantazhin e tyre. Të dy raportuan të ardhura të larta këtë muaj falë investimeve të tyre të mëparshme në tregtinë elektronike. Në rastin e Walmart, pandemia ndihmoi në rritjen e shitjeve të tregtisë elektronike 97% në tremujorin e fundit. Target vendosi një rekord të shitjeve pasi shërbimet e saj në çdo formë u rritën me 273% në tremujor. Të dy shitësit me pakicë kanë investuar edhe në sende ushqimore në internet, me Walmart sot që ofrojnë shërbime të marrjes dhe dorëzimit të ushqimeve, kjo e fundit përmes partnerëve. Target gjithashtu ka rrokullisur tani mbledhjen e sendeve ushqimore dhe realizon shpërndarjen përmes Shipt.

Amazon, natyrisht, gjithashtu ka përfituar nga kalimi në digjital me fitimet e saj rekord të tremujorit fundit me 40% të rritjes së shitjeve.

Rritja në tregtinë elektronike për shkak të pandemisë ka vendosur një prag të lartë për atë që tani konsiderohet rritje fillestare. Sipas raportit Q2 2020 nga Byroja e Regjistrimit të SHBA, tregtia me pakicë e SHBA arriti në 211.5 miliardë dollarë, 31.8% më shumë se tremujori i parë dhe 44.5% nga viti në vit. Tregtia elektronike gjithashtu zinte 16.1% të shitjeve totale të shitjes me pakicë në tremujorin e dytë, nga 11.8% në tremujorin e parë të vitit 2020.


Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *