Vendosni fjalën kyçe....

Turqia gjobit me 1.2 milion dollarë rrjetet sociale


Një autoritet turk ka vendosur një gjobë prej 10 milion lirash turke (1.18 milion dollarë) ndaj platformave të mediave sociale për mospunësimin e përfaqësuesve lokalë.

Platformat që përfshijnë Twitter, Facebook, Instagram, YouTube, Periscope dhe TikTok, të cilat janë aksesuar mbi 1 milion herë çdo ditë nga Turqia u gjobitën, sipas Autoritetit të Teknologjive të Informacionit dhe Komunikimit (BTK).

Gjigantët e mediave sociale kanë zyra lokale në shumë vende globalisht, por kanë injoruar prej kohësh kërkesën e qeverisë turke për të punësuar një përfaqësues lokal.

Një ligj i ri për mediat sociale hyri në fuqi që nga 1 tetori dhe u dha një afat 30-ditor platformave sociale për të caktuar përfaqësuesit e tyre lokalë në Turqi. Afati përfundoi të hënën.

Sipas ligjit, nëse këto platforma nuk do të caktojnë një përfaqësues në periudhën e ardhshme të 30 ditëve, vendi do të vendosë një gjobë shtesë deri në 30 milionë lira turke (rreth 3.6 milionë dollarë).

Pas përfundimit të periudhës së parë 60-ditore, nëse platformat e mediave sociale do të vazhdojnë të neglizhojnë këtë ligj, vendi do të ndalojë reklamat nga kompanitë turke.

Tre muaj pas ndalimit të reklamave, autoritetet mund të zvogëlojnë bandën e internetit të këtyre platformave me 50% së pari, dhe 90% në hapin tjetër pas një muaji.

Nëse gjigantët e mediave sociale caktojnë përfaqësues lokalë, 75% e gjobës do të hiqet dhe ulja e gjerësisë së bandës do të marrë fund.


Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *