Një zjarr në mëngjesin e të mërkurës shkatërroi një nga qendrat e të dhënave të OVH-së në Strasburg.
Asnjë anëtar i stafit të OVH, zjarrfikësve ose shërbimeve të qeverisë lokale nuk u plagos, tha kompania, e njohur gjithashtu si OVHcloud.
Shumë klientë të OVH, ofruesi më i madh i “Cloud”, vendas-evropianë, u ankuan në Twitter për faqet e internetit dhe aplikacionet e fikura në kampusin në Francën Lindore. Disa duket se nuk kanë plane për rikuperimin e katastrofave ose faqet e rezervimit.
Shkaku i zjarrit nuk ishte përcaktuar që nga mëngjesi i së mërkurë.
Themeluesi dhe kryetari i OVH Octave Klaba shkroi në Twitter në lidhje me incidentin ndërsa po zhvillohej të mërkurën.
Zjarri shkatërroi plotësisht qendrën e të dhënave SBG2 të OVH dhe katër dhoma në SBG1, sipas një raporti në faqen e internetit të kompanisë. UPS ishte poshtë në strukturën SBG3, dhe qendra e mbetur e të dhënave SBG4 nuk kishte “asnjë dëmtim fizik”.
Kompania tha se nuk parashikoi rikthimin e energjisë në SBG1 dhe SBG4 deri në datën 15 mars dhe SBG3 deri të premten në datën 19.
Ndër ofruesit “cloud” përveç tre të mëdhenjëve(AWS, Azure dhe Google Cloud), OVH është një nga ato më të njohurat. Vetëm dy ditë më parë kompania tha se kishte filluar procesin për një listë të mundshme publike në Paris.
OVH tha në një deklaratë:
Me 15 qendrat tona të të dhënave në Evropë, ekipet tona teknike dhe tregtare janë investuar plotësisht për të mbështetur klientët tanë, për të zbatuar zgjidhje dhe për të zbutur ndikimin e padisponueshmërisë së faqes tonë në Strasburg. Misioni ynë është t’u sigurojmë klientëve tanë cilësinë më të lartë të shërbimeve për të mbështetur aktivitetet e tyre në internet dhe ne e dimë se sa e rëndësishme është kjo për ta. Ne sinqerisht kërkojmë falje për vështirësitë dhe sfidat e shkaktuara nga ky zjarr. Ne jemi të përkushtuar të vazhdojmë të komunikojmë me transparencën më të madhe për shkakun e zjarrit dhe pasojat e tij.