Provinca Ontario e Kanadasë ka injektuar aktivizëm anti-racist në kurrikulën e saj të matematikës në Klasën 9, duke e deklaruar shkencën se është përdorur për të ‘normalizuar racizmin’ dhe duke kërkuar që mësimet ‘të sfidojnë sistemet e pushtetit dhe privilegjit’.
Studentët me ngjyrë dhe LGBTQ, kanë provuar ‘pengesa sistemike’ për të hyrë në udhëzime të niveleve të larta të matematikës, siç është racizmi dhe paragjykimi i nënkuptuar, sipas programit mësimor të ri.
Nga mësuesit pritet që jo vetëm të identifikojnë dhe heqin pengesa të tilla, por gjithashtu t’u japin të gjithë studentëve aftësitë për të njohur mënyrën se si matematika mund të përdoret për të ‘zbuluar, eksploruar, analizuar dhe promovuar veprime për të adresuar çështje sociale dhe mjedisore, të tilla si pabarazia dhe diskriminimi’.
Programi mësimor, i cili është postuar në faqen e internetit të qeverisë provinciale, bën thirrje për ide sfiduese ‘Eurocentrike’ rreth mësimit të matematikës dhe krijimin e një ‘mjedisi anti-racist dhe anti-diskriminues’. Argumenton që matematika të jetë një disiplinë objektive:
“Matematika është përdorur për të normalizuar racizmin dhe margjinalizimin e njohurive matematikore jo-eurocentrike, dhe një qasje dekoloniale, anti-raciste ndaj arsimit të matematikës i bën të dukshme rrënjët e saj historike dhe ndërtimet shoqërore.”