Emigrantët që mbërrijnë në Britani nëpërmjet kanalit detar që ndan ishullin me kontinentin do të dërgohen në Shqipëri në një qendër të re azili me kosto prej 100,000 stërlinash ndërsa Franca ka hedhur poshtë mundësinë e ndalimit të të gjitha kalimeve drejt Britanisë.
Ministrat po diskutojnë hapjen e qendrës së azilit në Shqipëri dhe shpresojnë se kjo do të veprojë si një pengesë për migrantët. Gjasat për të nënshkruar një marrëveshje me Tiranën tani ‘duken të mira’, tha një burim i qeverisë së Mbretërisë së Bashkuar. Kjo vjen pasi Sekretarja e Brendshme, Priti Patel, u zotua në fillim të kësaj jave të ndalojë ‘100 për qind’ të kalimeve në Kanal.
Emigrantët e kanalit që arrijnë në Britani mund të gjurmohen me shpejtësi në një qendër përpunimi në Shqipëri, u raportua mbrëmë.
Ministrat po diskutojnë hapjen e një qendre azili në vendin e Evropës Lindore, e cila ata besojnë se do të vepronte si një pengesë për emigrantët që kalojnë nga Franca veriore.
Kushdo që kërkon azil në Britani pasi arrin në rrugë të paligjshme, si me gomone dhe varka të vogla, do të dërgohet në qendrën e re brenda shtatë ditëve, tha Times.
Megjithatë, projekti do t’i kushtonte taksapaguesit britanik 100,000 stërlina për emigrant për fluturime dhe akomodim.
“Përpunimi jashtë vendit është shpresa jonë më e mirë tani, pasi asgjë tjetër nuk po funksionon,” tha një ministër i paidentifikuar.
Raportet e mëparshme të planeve për qendrat e përpunimit në det të hapur, duke përfshirë përdorimin e platformave të papërdorura të naftës në Detin e Veriut – të cilat u diskutuan vitin e kaluar – përfundimisht rezultuan të pafrytshme.
Por gjasat për të nënshkruar një marrëveshje me Tiranën tani ‘duken të mira’, tha një burim i qeverisë së Mbretërisë së Bashkuar, pavarësisht se ministrja e jashtme shqiptare Olta Xhaçka e përgënjeshtroi idenë muajin e kaluar.
Zhvillimi i fundit në krizën e emigrantëve vjen pasi Sekretarja e Brendshme Priti Patel u zotua në fillim të kësaj jave të ndalonte ‘100 për qind’ të kalimeve të Kanalit nga Franca.
Por pretendimi i saj se kishte rënë dakord për planin me homologun francez Gerald Darmanin u kundërshtua më pas nga Parisi dje.
Të martën, rreth 80 emigrantë u fotografuan duke u ngjitur në gomone në Francën veriore përpara se të shtyheshin në det dhe të fillonin udhëtimin e tyre për në Britani.
Një total prej 1,185 personash kaluan kanalin të enjten e kaluar, duke eklipsuar nivelin e mëparshëm ditor prej 853. Gjatë këtij viti ka pasur më shumë se 20,000 kalime nga kontinenti drejt Britanisë.
Në përgjigje të lajmeve në lidhje me planin për hapjen e një qendre azili në Shqipëri, një zëdhënës i Home Office tha: “Emigrantët që bëjnë këto kalime të rrezikshme po vënë jetën e tyre në rrezik dhe është jetike që ne të bëjmë gjithçka që mundemi për t’i parandaluar ata dhe për të thyer modelin e biznesit. të bandave kriminale që shfrytëzojnë njerëzit.”
Çfarë ndodh me emigrantët pasi mbërrijnë në Britani?
Emigrantët që kapen pas zbarkimit ose kapen në det dërgohen në një qendër përpunimi të Forcave Kufitare, pranë Doverit.
Këtu të ardhurit triazhohen për të identifikuar çdo nevojë ose dobësi mjekësore, ushqehen dhe kontrollohen për të parë nëse kanë një precedent penal. Të rriturit kanë një intervistë fillestare përpara se të dërgohen në qendrat e akomodimit në të gjithë Britaninë, të paguara nga taksapaguesit në Mbretërinë e Bashkuar dhe të ofruara nga kontraktorët privatë.
Emigrantëve u jepen 37.75 stërlina në javë për gjërat thelbësore si ushqimi, veshmbathja dhe tualeti, ndërsa ata presin një vendim mbi kërkesën e tyre për azil. Nëse kërkesa refuzohet, ata përballen me deportim në vendin e tyre.
Kur planet për qendrën e re të azilit u raportuan për herë të parë nga ‘The Sun’ muajin e kaluar, zëdhënësi zyrtar i kryeministrit shqiptar i cilësoi raportet si ‘absolutisht të pavërteta’.
Lajmi vjen pasi u sugjerua në mars se azilkërkuesit që kalojnë Kanalin ilegalisht për të arritur në Britani mund të dërgohen në një vend të tretë si Turqia.
Mundësi të tjera në tryezë ishin ishujt në brigjet e Skocisë, Ishulli Man ose Gjibraltari.
VINI RE: Ky material është pronësi intelektuale e Daily Mail
Përgatiti për Hashtag.al, Klodian Manjani