Vendosni fjalën kyçe....

Trendi i ri i transportit-Trafikantët po përdorin varka luksoze për dërgimin e emigrantëve në Evropë


Kontrabandistët që tentojnë të sjellin refugjatë në të gjithë Mesdheun tani po përdorin varka me vela luksoze për të kaluar vjedhurazi pranë autoriteteve në rrugën më pak të njohur kalabreze.

Por ndërsa ideja për të mbërritur me një anije të tillë mund të tingëllojë luksoze – krahasuar me anijet shpesh të padepërtueshme për në Evropë, të nisura nga kontrabandistët nga Libia dhe Tunizia – realiteti është shumë i ndryshëm.

Dy dëshmitarë dhe autoritetet pohojnë se një numër anijesh të shtrenjta po përdoren për të sjellë deri në njëqind njerëz për çdo varkë të vendosur poshtë kuvertës, me qasje të kufizuar në ushqim dhe ujë për të paktën një javë.

Ishte përvoja më e keqe e jetës sime,” tha Hamid për AP pasi varka me vela që e solli atë në Itali së bashku me gruan e tij, Zakia, doli në breg më 10 nëntor, përcjell Euronews.

Zakia ishte gjashtë muajshe shtatzënë dhe në vitin e parë të universitetit, ndërsa bashkëshorti i saj, Hamid, punonte si auditues në Kabul, Afganistan.

Pastaj talebanët morën përsëri vendin në gusht dhe të dy vendosën të iknin, duke ikur nga kryeqyteti afgan me motrën e Hamidit, burrin e saj dhe tre fëmijët e tyre.

Për familjen, ky ishte fillimi i një odiseje dymujore që i çoi fillimisht nëpër Iran dhe Turqi, ku hipën në varkën luksoze, “Passion Dalaware”, duke paguar një shumë të majme prej 8500 euro për të rritur dhe 4000 euro për çdo fëmijë. për të shkuar në Kalabri.

Zakia kishte frikë se kishte humbur fëmijën e saj në varkë me vela pas dy ditësh pa ujë të freskët, por në Itali, foshnja u konsiderua e shëndetshme pasi mjekët italianë i dhanë kujdesin e nevojshëm mjekësor.

Kontrabandistët ukrainas, mafiozët turq dhe ‘Ndrangheta

Familje të tëra po paguajnë çmimin më të lartë për udhëtimin nga Turqia me varka me vela të reja ose pothuajse të reja që mund të shmangin më lehtë zbulimin nga autoritetet.

Hetuesit thonë se ata janë nën komandë nga kontrabandistë, shpesh ukrainas, të cilët mund të jenë në grup me mafiozët turq dhe klanin italian ‘Ndrangheta’ në bregun e vendit.

Policia italiane ka arrestuar disa kontrabandistë ukrainas, të cilët janë dënuar për ndihmë dhe nxitje të migracionit të paligjshëm, por ata janë thjesht dhëmbëza të vegjël në timonin e një operacioni më të madh kriminal.

Rruga kalabreze, e cila i sjell emigrantët nga Turqia në “majën çizmes” të Italisë dhe jo në Siçili dhe ishujt e saj më në jug, ka parë një rritje gati katërfish të mbërritjeve në vitin 2021 dhe tani përbën 16 për qind të të gjithëve mbërritjeve detare në Itali këtë vit.

Komisioneri i Lartë i OKB-së për Refugjatët po monitoron situatën nga afër, megjithëse rritja e mbërritjeve nga Kalabria pasqyrohet nga një rritje e ngjashme e mprehtë e emigrantëve që mbërrijnë në portet siciliane.

Në përgjithësi, mbërritjet nga deti në Itali këtë vit janë deri në 59 mijë krahasuar me 32 mijë në këtë periudhë vitin e kaluar.

Rruga kalabreze ka pasur 9,687 mbërritje që nga 14 nëntori, krahasuar me 2,507 në 2020.

Kjo është ende shumë larg shifrave të vërejtura gjatë kulmit të krizës së refugjatëve, kur pothuajse 130 mijë njerëz shkruan në Itali nga deti në vitin 2016, me më shumë se një milion njerëz që kaluan Mesdheun në 2015, sipas të dhënave nga Organizata Ndërkombëtare për Migrim.

Dhe këtë herë janë kryesisht familje që kërkojnë siguri në Kontinentin e Vjetër nëpërmjet Italisë, thotë Chiara Cardoletti, përfaqësuesja e UNHCR-së në vend.

Për momentin në të gjitha rrugët ajo që po shihni është një rritje e numrit të familjeve që vijnë me shumë fëmijë. Dhe kjo është e vërtetë edhe për rrugën për në Kalabri,” tha ajo.

Rruga kalabreze është vetëm një nga mënyrat e panumërta që refugjatët e mundshëm nga Lindja e Mesme, Azia Juglindore dhe Afrika përpiqen të arrijnë Evropën, një krizë e qëndrueshme që ka nxitur ndjenjat anti-imigruese në kontinent dhe ka tensionuar solidaritetin e Bashkimit Evropian.

Motra e Hamidit, Tooba, tha se familja vendosi të rrezikonte jetën e tyre në udhëtim, sepse jeta në Afganistan nën sundimin e talebanëve nuk ishte më e sigurt, veçanërisht duke pasur parasysh punën e saj si avokate.

“Unë nuk mund të jetoj në Kabul dhe për shkak të tyre duhet të largohem nga Afganistani,” tha Tooba, e cila kërkoi që mbiemri i saj të mos përdorej për frikën mbi sigurinë e saj dhe të familjes së saj.

Tani e sigurt në Itali, familja duhet t’i nënshtrohet izolimit të detyrueshëm dy-javor të COVID-19 përpara se të mund të aplikojë për azil atje.

Hamid tha se kontrabandistët siguruan ujë të mjaftueshëm për katër ose pesë ditët e para, por pasi ai mbaroi, pasagjerët pinin ujë deti me sheqer për dy ditët e fundit.

Kur varka me vela iu afrua bregut, pasagjerët u ngjitën në kuvertë vetëm për të parë dy kontrabandistët që kishin drejtuar anijen, të dy të veshur me maska , duke ikur nga vendi i ngjarjes me një varkë të zezë.

“Trafikantët, të cilët padyshim nuk kanë asnjë koncept njerëzor tani po ngërthejnë edhe 100 njerëz në çdo varkë me vela,” tha Vittorio Zito, kryebashkiaku i Roccella Jonica, një qytet i vogël në brigjet e Kalabrisë që ka qenë një destinacion kryesor për kontrabandistët.

Flamuri i rremë amerikan

Varkat me vela janë të vështira për t’u përgjuar pasi edhe për patrullat ajrore ato duken si varka të zakonshme kënaqësie.

Disa nga varkat me vela janë gjithashtu të vjedhura dhe lundrojnë nën flamuj të ndryshëm nga ai i vendit të origjinës, duke e bërë edhe më të vështirë përcaktimin e tyre.

“Passion Dalaware” ishte duke valëvitur një flamur amerikan nga vela e tij.

Zito tha se kontrabandistët mund të bëjnë rreth 500,000 euro për udhëtim.

Zyrtarët e Kryqit të Kuq numëruan 101 persona në varkën që solli Zakian dhe Hamidin në Itali. Varkat me vela si “Passion Dalaware” zakonisht akomodojnë deri në 20 herë më pak.

Ata që lundronin me të kishin gjithsej 858,500 euro.

Sapo varkat me vela arrijnë në Kalabri, ato zakonisht braktisen në breg. Ndërsa disa janë lënë të kalben përgjatë bregut të Kalabrisë, pa ankorim, të tjerët janë grumbulluar në një varrezë varkash pranë portit në Roccella Jonica.

“Ne duhet të shkojmë përtej varkave individuale dhe arrestimeve të kontrabandistëve për të kuptuar arsyen e rritjes eksponenciale,” tha Giovanni Bombardieri, kryeprokuror në Reggio Calabria.

Është e qartë se puna jonë kërkon një vlerësim të përfshirjes së mundshme të klaneve të “Ndrangheta”, sindikata e krimit të organizuar me bazë në Kalabri”, deklaroi Bombardieri, i cili drejton hetimin e migracionit.