Banka shumëkombëshe e investimeve me bazë në SHBA, Morgan Stanley, ka rënë dakord të paguajë 60 milionë dollarë për të zgjidhur një padi nga klientët që pretendojnë se banka ekspozoi të dhënat e tyre personale duke dështuar në përmirësimin e teknologjisë së saj të informacionit.
Në një padi në emër të rreth 15 milionë klientëve, Morgan Stanley u akuzua për dështimin e dy qendrave të të dhënave të menaxhimit të pasurisë në vitin 2016. Pajisjet e pakriptuara të instaluara në qendrat e të dhënave u rishitën duke mbajtur ende të dhënat e klientëve. Gjithashtu, në vitin 2019, Morgan Stanley dyshohet se transferoi disa serverë më të vjetër me të dhënat e klientit te një palë e tretë. Serverët thuhet se u zhdukën për disa kohë, duke rrezikuar informacionin që ata mbanin. Sipas dokumenteve të gjykatës, banka më vonë rikuperoi serverët.
Një zgjidhje paraprake e padisë së propozuar për veprim u ngrit të premten e kaluar në një gjykatë federale të Manhatanit dhe tani kërkon miratimin nga gjyqtarja e qarkut e SHBA, Analisa Torres. Sipas marrëveshjes, klientët do të merrnin të paktën dy vjet mbulim sigurimi për mashtrim dhe secili mund të aplikojë për rimbursim deri në 10,000 dollarë.
Ndërsa pranoi të paguante, Morgan Stanley mohoi çdo keqbërje dhe u zotua se tashmë ka bërë përmirësime thelbësore në praktikat e saj të sigurisë së të dhënave, thuhet në dokumentet e zgjidhjes, siç citohet nga Reuters.