Botimet e fundit të Production Weekly – një botim i Hollivudit që paraqet skemat e projekteve filmike dhe televizive në prodhim – kanë zbuluar një detaj joshës rreth ‘Mission: Impossible 8’, i cili aktualisht është në xhirime.
Titulli për serinë e fundit në ekskluzivitetin e Tom Cruise është ‘Scorpio’, një zgjedhje interesante duke pasur parasysh se origjinali ‘Scorpio’ i vitit 1973, ishte filmi i parë që iu lejua qasja në selinë e Langley të CIA-s.
‘Scorpio’ është një thriller i errët dhe i dhunshëm ku luan Burt Lancaster në rolin e Cross, një spiun dhe vrasës në pension i CIA-s, i cili po stërvit personazhin e Alain Delon, vrasësin me pagesë Jean Laurier i njohur si ‘Scorpio’, për ta zëvendësuar atë. Laurier ngarkohet nga shefat e tij të CIA-s me vrasjen e Cross për të mbuluar atë që ai di për disa nga sekretet më të errëta të Agjencisë.
Çfarë bëri ‘Scorpio’ në CIA
Në film, shefi i Cross and Laurier, McLeod, i luajtur nga John Colicos, shfaqet në një sekuencë të zgjeruar që është xhiruar në Langley. Colicos kalon me makinë përmes postbllokut të sigurisë, deri në ndërtesën e vjetër të selisë, kalon nëpër dyert e hyrjes dhe mbi vulën e CIA-s në dyshemenë e hollit.
Kjo ishte hera e parë që filmbërësve të Hollivudit iu lejua qasja në Langley dhe e njëjta sekuencë bazë u shfaq më pas në ‘Patriot Games’ në 1992, ‘Top Chef’ në 2010, ‘Argo’ në 2012, ‘Game of Pawns’ në 2015, ‘Jack Ryan’ i Amazon në 2018 dhe reality show ‘Pawn Stars’ në 2019. Prodhime të tjera të mbështetura nga CIA duke përfshirë thrillerin psikologjik Al Pacino ‘The Recruit’, si dhe serialin televiziv ‘Shooter’ dhe ‘Designated Survivor’, riprodhuan një grup lobi të CIA-s, të kompletuar me vulën e Agjencisë të vendosur në dysheme.
Kjo shenjë e rrallë e autenticitetit u jep vlerë prodhimi këtyre filmave dhe shfaqjeve televizive, duke u dhënë atyre një shkëlqim të mohuar për të tjerët. Për shembull, kërkesa e Michael Bay për të filmuar murin përkujtimor në holl, i cili ka yje që përkujtojnë punonjësit e CIA-s që kanë vdekur gjatë misioneve, për filmin e tij në Bengazi ‘13 Hours’ u hodh poshtë.
Si i tillë, ‘Akrepi’ i vitit 1973 hapi terren të ri kinematografik dhe ishte një moment kyç në zhvillimin e marrëdhënies CIA-Hollywood, një marrëdhënie që vazhdon deri më sot.
Pse e lejoi CIA?
Dokumentet fillestare mbi Scorpio’ u zbuluan nga akademiku Simon Willmetts ndërsa po hulumtonte librin e tij ‘In Secrecy’s Shadow: The OSS and CIA in Hollywood Cinema 1941-1979’.
Në atë kohë, pjesa më e madhe e bazës së të dhënave CREST nuk ishte e disponueshme në internet, por Willmetts arriti të gjente disa dokumente që tregonin se krijuesit e filmave i ishin drejtuar CIA-s duke përdorur titullin origjinal të filmit, ‘Fusha e rrezikut’.
Willmetts hodhi hipotezën se CIA kishte gabuar që kishte lejuar qasjen në një film që përshkruante anën e keqe të Agjencisë pa e kuptuar se çfarë kishte bërë. Ai vuri në dukje se disa vite më parë ata kishin kundërshtuar një kërkesë të ngjashme nga Alfred Hitchcock dhe producentët e ‘Topaz’, një film shumë më miqësor ndaj CIA-s i bazuar pjesërisht në rrëfimin e vërtetë të agjentit të dyfishtë francez të CIA-s, Philippe Thyraud de Vosjoli.
Në ‘In Secrecy’s Shadow’, Willmetts e karakterizoi marrëdhënien e CIA-s me ‘Scorpio’ si një ‘katastrofë totale’, duke shtuar: “Me sa duket askush nuk e kishte marrë mundimin të lexonte skenarin pasi mund të kishin kuptuar qëllimet e filmbërësve për të portretizuar CIA-n si të keqe dhe amorale.”
Megjithatë, dokumente të tjera janë bërë të disponueshme që nga publikimi i librit të tij, të cilat tregojnë se CIA ishte në dijeni të titullit të vërtetë dhe më të errët të filmit, megjithëse ata gabimisht menduan se ishte ‘Scorpio’ për një kohë.
Po kështu, sipas autobiografisë së Winner, nënpresidenti i kompanisë ‘United Artists’ Arnold Picker këmbënguli që ai të ndante skenarin me CIA-n përpara xhirimit.
Sigurisht, filmat Mission: Impossible janë të një prirje tjetër, pasi në Mission Impossible, një përfaqësues ose kontraktor i CIA-s, rrallë vret dikë, kurrë nuk torturon ose drogon njerëz për të marrë informacion dhe kryesisht përqendrohen në operacionet e grabitjes së nivelit të lartë për të vjedhur sekretet.
Filma të tjerë në ekskluzivitet u mbështetën gjithashtu nga CIA, duke përfshirë ‘Mission Impossible III’, ku Cruise u takua me zyrtarë të CIA-s për të diskutuar mënyrat për të portretizuar Agjencinë, ‘në një dritë sa më pozitive’.