Vendosni fjalën kyçe....

Kompanitë e transportit dhe depozitimit të naftës në Evropë sulmohen nga hakerat


Kompanitë e shumta të transportit dhe depozitimit të naftës në të gjithë Evropën kanë rënë pre e sulmeve kibernetike.

Sistemet e IT-së janë ndërprerë në Oiltanking në Gjermani, SEA-Invest në Belgjikë dhe Evos në Holandë.

Në total, dhjetëra terminale me magazinim dhe transport nafte në mbarë botën janë prekur, me firmat që raportojnë se sulmet ndodhën gjatë fundjavës.

Por ekspertët paralajmërojnë të mos supozohet se ky është një sulm i koordinuar.

BBC e kupton se sistemet e IT të të tre kompanive ranë ose u ndërprenë rëndë.

Prokurorët belgë thonë se po hetojnë sulmin kibernetik që ka prekur terminalet e SEA-Invest, përfshirë më të madhin e kompanisë në Antwerp, të quajtur SEA-Tank.

Një zëdhënëse e kompanisë tha se ata u goditën të dielën në çdo port që ata drejtojnë në Evropë dhe Afrikë.

Kompania po punon për të marrë një sistem IT rezervë në internet, por thotë se shumica e transportit të lëngshëm është funksional.

Zëdhënësja tha se SEA-Invest është në dijeni të sulmeve kibernetike kundër kompanive të tjera, por hetimet nuk kanë përcaktuar nëse ka një lidhje.

Një zëdhënës i Evos në Holandë i tha BBC-së se shërbimet e IT në terminalet në Terneuzen, Ghent dhe Maltë “kanë shkaktuar disa vonesa në ekzekutim”.

Të hënën Oiltanking Deutschland GmbH & Co. KG, e cila ruan dhe transporton naftë, karburante automjetesh dhe produkte të tjera nafte, tha se ishte hakuar.

Kompania u detyrua të operonte me një “kapacitet të kufizuar” dhe po hetonte incidentin, tha ajo.

Disa raporte sugjerojnë se sulmi ndaj Oiltanking është ransomware, ku hakerët përziejnë të dhënat dhe i bëjnë sistemet kompjuterike të pafunksionueshme derisa të paguhen një shpërblim.

Në maj të vitit të kaluar, një sulm kibernetik ndaj furnizuesit amerikan të naftës Colonial Pipeline pa furnizimet të shtrënguara në të gjithë SHBA-në dhe shumë shtete që shpallën emergjencën.

Një punonjës i një kompanie të madhe transporti në Holandë i tha BBC-së se zinxhirët e furnizimit të portit ishin ndërprerë.

Një punonjës tha se së pari vunë re probleme të martën kur dërgesat e naftës filluan të ngadalësoheshin. Ai tha se “gjërat po lëvizin, por shumë më ngadalë se normalja”.