Kompania mëmë e CNN, Warner Bros. Discovery, ka hequr zyrtarisht shërbimin premium të transmetimit CNN+ pas vetëm tre javësh.
Njoftimi i së enjtes erdhi si një ‘shok i plotë’ për punonjësit e shërbimit, i cili thuhet se ka shpenzuar tashmë 300 milionë dollarë për të punësuar talentet kryesore të mediave të korporatave, për të nisur dhe reklamuar kanalin si dhe 700 milionë dollarë të tjera në investime të planifikuara.
Revista Variety e nxorri historinë të enjten në mëngjes, duke thënë se vendimi erdhi nga shefi i Warner Bros. Discovery, David Zaslav. Deri në mesditë, drejtuesit e CNN ia konfirmuan atë stafit në zyrat e tyre në një ndërtesë të lartë të qytetit të Nju Jorkut, duke thënë se shërbimi do të mbyllej më 30 prill.
Njoftimi u prit me ‘shok total’ që ‘u shndërrua në dëshpërim’, tha një punonjës anonim për Brian Stelter dhe Oliver Darcy të CNN.
Zyrtarisht, Zaslav dëshiron të bashkojë të gjitha markat e kompanisë nën një shërbim transmetimi. CNN+ u porosit nga ish-CEO i WarnerMedia, Jason Kilar, vetëm disa javë përpara se Discovery të blinte kompaninë e saj mëmë AT&T në fillim të këtij viti.
CNN kishte planifikuar të shpenzonte 1 miliard dollarë në sipërmarrje, duke punësuar drejtues, producentë dhe talente nga rrjete të tjera dhe duke planifikuar që CNN+ të ishte në nivelin më të lartë pas katër vjetësh. Shërbimi tërhoqi deri në 150,000 abonentë në dy javët e para.
Kreu i ardhshëm ekzekutiv i CNN, Chris Licht, i tha stafit të CNN+ se do të paguheshin për 90 ditët e ardhshme dhe do t’u jepeshin mundësitë për t’u punësuar diku tjetër brenda kompanisë.
“Nuk është faji juaj që ju tërhoqën qilimin nga poshtë këmbëve.” – thuhet se tha Licht në takimin e së enjtes, duke shpjeguar se nuk kishte të bënte me cilësinë e produktit të tyre, por me strategjinë e korporatës.