Dhoma e Lartë legjislative e Gjermanisë miratoi të premten një plan prej 2.5 miliardë eurosh për të ofruar një biletë kombëtare të transportit publik prej 9 eurosh për verën.
Miratimi i Bundesratit do të thotë se plani tre-mujor i subvencionuar i kalimit do të hyjë në fuqi nga 1 qershori. Çdo biletë mujore do të lejojë përdorimin e të gjithë autobusëve, tramvajeve, metrove dhe mjeteve të tjera të transportit, duke përfshirë trenat rajonalë që qarkullojnë në rrugët ndërqytetëse.
Kjo e bën teorikisht të mundur udhëtimin nëpër Gjermani me një zbritje masive duke përdorur biletën e re.
Për krahasim, tani për tani një biletë mujore e vlefshme vetëm brenda dy zonave qendrore të sistemit të tranzitit masiv të Berlinit kushton 86 euro në muaj.
Politika e transportit publik u shpall pas pushtimit rus të Ukrainës dhe është pjesë e një portofoli masash që synojnë uljen e varësisë nga importet e energjisë dhe nxitjen e përdorimit të formave të pastra të transportit.
Ministri i Transportit Volker Wissing tha këtë javë se ulja e çmimit do t’u ofronte operatorëve të tranzitit masiv një shans për të bindur pronarët e makinave të bëjnë një ndryshim të përhershëm.
Kritikët argumentojnë se plani do të nënkuptojë trena dhe autobusë të mbingarkuar, ndërsa disa në vendstrehime turistike më të pasura kanë frikë se do të çojë në një fluks të banorëve të qytetit.