Kompania globale e mediave sociale Twitter ra dakord të paguajë një gjobë prej 150 milionë dollarësh për keqpërdorimin e supozuar të të dhënave personale gjatë gjashtë viteve, në mënyrë që të ndihmojë shitjen e reklamave të synuara.
“Nga të paktën maji 2013 deri të paktën në shtator 2019, Twitter keqprezantoi për përdoruesit e shërbimit të tij të komunikimit në internet masën në të cilën ruante dhe mbronte sigurinë dhe privatësinë e informacionit të kontaktit të tyre jopublik.” – thuhet në një ankesë të paraqitur të mërkurën.
“Në mënyrë të veçantë, ndërsa Twitter u tregoi përdoruesve se mblodhi numrat e tyre të telefonit dhe adresat e emailit për të siguruar llogaritë e tyre, Twitter nuk arriti të zbulonte se përdorte gjithashtu informacionin e kontaktit të përdoruesit për të ndihmuar reklamuesit në arritjen e audiencës së tyre të preferuar.” – thuhet në dosjen Gjykatës së Qarkut Verior të Kalifornisë.
Në një deklaratë të mërkurën, Komisioni Federal i Tregtisë i SHBA (FTC) tha se Twitter në mënyrë ‘mashtruese’ përdori të dhënat e sigurisë së llogarisë për reklama të synuara dhe më pas përfitoi ‘duke lejuar reklamuesit të përdorin këto të dhëna për të synuar përdorues të veçantë’.
Lina M. Khan, kryetarja e FTC-së, tha se kjo praktikë preku më shumë se 140 milionë përdorues të Twitter, duke rritur burimin kryesor të të ardhurave të Twitter.
Prokurorja e Përgjithshme e Bashkuar Vanita Gupta tha se masat e reja thelbësore të pajtueshmërisë që do vendosen, do ndihmojnë në parandalimin e ‘taktikave të mëtejshme mashtruese’ që kërcënojnë privatësinë e përdoruesve.