Gjatë muajve të fundit, shumë ushqime në dukje të rastësishme janë bërë jashtëzakonisht të shtrenjta ose jashtëzakonisht të vështira për t’u gjetur, raportoi Bloomberg, duke vënë në dukje se bizneset po përpiqen të gjejnë alternativa për të ushqyer klientët e tyre.
Për problemin është fajësuar një zinxhiri të zgjatur të furnizimit global, me një vorbull faktorësh, nga moti i pafavorshëm dhe pandemia Covid-19 tek tensionet gjeopolitike dhe kërkesa në rritje.
Në Gjermani, konsumatorët e birrës po përballen me mungesën e shisheve, pjesërisht për shkak të luftës në Ukrainë, e cila furnizon prodhuesit e birrës me mallin në fjalë. Fabrikat e birrës së vendit, të cilat tashmë po paguajnë më shumë për energjinë elektrike dhe elbin, po u bëjnë thirrje klientëve që t’i kthejnë ambalazhet që kanë në shtëpi, sipas raportimeve të mediave.
Në Shtetet e Bashkuara, kokoshkat janë bërë një burim shqetësimi për shikuesit e filmave, pasi fermerët po mendojnë të heqin dorë nga misri në favor të kulturave më fitimprurëse. Kontejnerët e kokoshkave si kapakët, gota dhe qeset e letrës kanë qenë gjithashtu në mungesë.
Problemet nuk i kanë kursyer perimet, me mungesën e maruleve në Australi që ka bërë që KFC të vendosë lakër në hamburgerët e saj. Në Britani, McDonald’s-it iu desh të raciononte domatet, duke përdorur një fetë në vend të dy, për shkak të mungesës së tyre mes kostos së lartë të ngrohjes së serrave me gaz.
Gjigantit të ushqimit të shpejtë iu desh gjithashtu të ndalonte shitjet e patate të skuqura me përmasa të mëdha në disa vende si rezultat i dërgesave të ngadalësuar dhe mungesës globale të patates.
Ndërkohë, restorantet KFC të Singaporit thuhet se kanë zëvendësuar patate të skuqura me vafera. Në Kenia, përdoruesit e mediave sociale kanë bërë thirrje për një bojkot të zinxhirit të ushqimit të shpejtë për mospërdorimin e patateve me origjinë vendase.
Mungesa e prodhimit ka goditur gjithashtu Japoninë, duke bërë që restorantet të nxjerrin ushqime të caktuara nga menutë e tyre.