Një kompani holandeze që ndërton një superjaht për themeluesin e Amazon, Jeff Bezos, thuhet se ka hequr dorë nga planet e saj për t’u kërkuar autoriteteve të Roterdamit të çmontojnë një urë të qytetit për t’i hapur rrugë varkës
Sipas faqes lokale të lajmeve Trouw, Oceanco, një kompani që ishte porositur të nxirrte jahtin prej 500 milionë eurosh u tërhoq për të shkëputur përkohësisht urën Koningshavenbrug, e njohur si “De Hef”.
Anija me tre direkë, 127 metra e gjatë e cila do të bëhet një nga jahtet më të mëdha në botë, është shumë e gjatë për të kaluar nën urë, pasi De Hef ka vetëm 40 metra hapësirë. Që anija të arrijë në mënyrë të sigurtë në det, pjesa e mesme duhet të hiqet përkohësisht.
Megjithëse Oceanco dhe Bezos thuhet se kanë rënë dakord të mbulojnë të gjitha kostot që lidhen me punimet, plani për të shkëputur urën shkaktoi reagime të ashpra, me mijëra banorë vendas që thuhet se kërcënuan të hedhin vezë në jaht nëse lundron nëpër qytet.
Sipas Trouw, Oceanco ishte aq i tronditur nga kthimi, saqë hoqi dorë nga të gjitha planet. Për më tepër, punonjës të paidentifikuar të kantierit detar thuhet se ndiheshin të kërcënuar, ndërsa kompania kishte frikë se mund të vandalizohej. Për këtë arsye, autoritetet lokale me sa duket nuk zbuluan disa dokumente që detajojnë planin për të çmontuar ndërtimin historik të Koningshavenbrug.
Është e paqartë se çfarë synon të bëjë Oceanco tani që opsioni i çmontimit të urës është jashtë tavolinës. Në të njëjtën kohë, sipas burimit, kompania mund të zgjedhë të përfundojë punën në anije në objektet më afër detit.
Versioni modern i urës 150-vjeçare që shtrihet mbi lumin Maas u zbulua në vitin 1927. Ajo pësoi dëmtime të mëdha nga bombat gjermane gjatë Luftës së Dytë Botërore dhe u bë një nga strukturat e para në qytet që u restaurua. Në vitin 1993, ajo pushoi së funksionuari si urë hekurudhore, por mbeti një monument kombëtar.
Aktivistë të ndryshëm lokalë kanë shprehur kundërshtimin e tyre për çmontimin e urës. Në shkurt, Ton Wesselink nga shoqëria lokale e historisë “Historisch Genootschap Roterodamum” tha, siç citohet nga transmetuesi Rijnmond: “Punët janë të rëndësishme, por ka kufij për atë që mund dhe duhet të bëni me trashëgiminë tonë industriale“.