Kina pretendon se po bën përparim të qëndrueshëm në aeroplanin e saj luftarak të brezit të 6-të, duke e kthyer potencialisht balancën e fuqisë ajrore të Paqësorit në favor të saj kundrejt SHBA-së, nëse nuk arrin të mbajë ritmin me programin e saj rival.
Edhe pse nuk ka një përkufizim të pranuar universalisht për atë që përbën një avion i brezit të 6-të, lloji ka të ngjarë të shfaqë teknologji të përparuara dhe në zhvillim si dizajni modular, inteligjenca artificiale, realiteti virtual, dronët dhe mundësia e drejtimit nga largësia.
Një shkrim i shtatorit nga Revista e Forcave Ajrore dhe Hapësinore përmend se Kina po punon shumë për të zhvilluar avionin e saj të brezit të 6-të si përgjigje ndaj programit shumë sekret të Dominimit Ajror të Brezit të Ardhshëm të SHBA-së (NGAD).
Në konferencën vjetore të Forcave Ajrore të SHBA-së për Ajrin, Hapësirën dhe Kibernetikën këtë shtator, një zyrtar i lartë amerikan vuri në dukje se Kina e sheh dominimin ajror përmes avionëve të brezit të 6-të si tejet të rëndësishëm për ekuilibrin ajror në Paqësor.
Ai pretendoi një epërsi shumë të ngushtë të SHBA-së në zhvillimin e saj të avionëve të brezit të 6-të, duke deklaruar se SHBA-ja mund ta fitojë dominimin ajror të gjeneratës së 6-të vetëm një muaj përpara konkurrentëve të saj, duke theksuar fokusin e përqendruar të Kinës në arritjen e të njëjtave aftësi. Ai gjithashtu vuri në dukje qasjen në rritje të Kinës ndaj programit të saj luftarak, duke e krahasuar atë me sistemin e kërcimit të përdorur nga SHBA.
Në një artikull të shtatorit për The Warzone, Thomas Newdick vuri në dukje se Kina kishte blerë më parë avionë luftarakë Su-27 nga Rusia dhe i përdori ato avionë për të bërë kopjet e përmirësuara të tyre. Ai përmendi se blerja fillestare nga ana e Kinës së avionëve Su-27 nga Rusia e lejoi atë të bënte kopje të përmirësuara J-15 dhe J-16.
Si e tillë, është e besueshme që Kina do përdorë avionin e saj të brezit të 5-të J-20 si bazë teknologjike për pasuesin e brezit të 6-të.