Grupi Volkswagen raportoi shitjet e tij më të ulëta në më shumë se një dekadë në vitin 2022 pasi bllokimet e pandemisë në Kinë dhe lufta në Ukrainë përmbysën zinxhirët e furnizimit dhe rrezikon rimëkëmbjen e tremujorit të katërt.
Grupi gjerman, markat e të cilit variojnë nga VW-të dhe Skoda-t e tregut masiv deri tek Audi-t dhe Bentley-t që janë makina luksoze, tha të enjten se ka dorëzuar 8.3 milionë automjete për klientët vitin e kaluar, shkruan Reuters.
Kjo tregon se do mbetet në vendin e dytë globalisht për të tretin vit radhazi pas Toyota Group të Japonisë, e cila deri në nëntor kishte prodhuar tashmë mbi 9.5 milionë makina.
Shitjet e grupit u rritën 14.3% në tremujorin e katërt, por perspektiva për vitin 2023 mbetet e turbullt nga ekonomitë e dobëta dhe mungesat e zinxhirit të furnizimit, tha anëtarja ekzekutive e komitetit të shitjeve Hildegard Wortmann.
Audi, Lamborghini dhe Bentley e kaluan vitin 2022 më mirë se makinat e pasagjerëve Volkswagen dhe Skoda, me dorëzime më të ulëta rreth 4% në markat premium dhe 9% më pak për automjetet e tregut masiv.
Dërgesat e Grupit Volkswagen u rritën me 12% në gjysmën e dytë të vitit, por shifra e vitit të plotë u zvarrit me një rënie prej mbi një të pestën në gjysmën e parë. Megjithatë, ajo ruajti pozicionin e saj si prodhuesi më i lartë në Evropë i automjeteve elektrike dhe pa një rritje prej 26% në shitjet tërësisht elektrike globalisht, e rritur nga një rritje prej gati dy të tretash në Kinë.
Grupi synon që shitjet tërësisht elektrike në vitin 2023 të jenë 11% e totalit, një hap drejt objektivit të tij të vitit 2030 për të bërë gjysmën e të gjitha shitjeve plotësisht elektrike.