Vendosni fjalën kyçe....

Bien me 6% aksionet e TESLA-s , gjigandi i makinave elektrike përballet me konkurrencë të fortë


Prodhuesi amerikan i makinave zgjeroi shitjet e tij me 40% gjatë vitit 2022 në 1.3 milion, duke e bërë atë prodhuesin më të madh në botë të makinave elektrike me bateri të pastra, përpara BYD të Kinës. Megjithatë, investitorët kanë filluar të shqetësohen se rritja e shitjeve do të kufizohet nga ngadalësimet ekonomike në disa nga tregjet kryesore të saj, shkruan The Guardian.

Prodhuesit e makinave në mbarë botën po rrisin prodhimin e automjeteve elektrike për të respektuar ndalimet për motorët me djegie të brendshme që do të fillojnë të hyjnë në fuqi në Mbretërinë e Bashkuar dhe Evropë në fund të dekadës. Tesla përballet me konkurrencë nga rivalë të rinj vetëm me energji elektrike si Lucid, Fisker dhe Polestar, si dhe makina elektrike nga markat e njohura prej kohësh si Volksëagen, General Motors dhe Hyundai.

Pas një periudhe kur oferta e makinave të reja tejkaloi kërkesën për shkak të ndërprerjes së zinxhirit të furnizimit të lidhur me pandeminë e koronavirusit, vëmendja e prodhuesve të makinave po kthehet te mundësia e rënies së kërkesës.

Shqetësimet kanë kontribuar në rënien e vlerësimit të tregut të aksioneve të Teslës që nga kulmi i entuziazmit të investitorëve në vitin 2021. Vlera e tregut të Teslës ka rënë me më shumë se dy të tretat nga më shumë se 1.2 trilion dollarë në nëntor 2021 në më pak se 400 miliardë dollarë.

Rënia e vlerës ka bërë që Elon Musk, shefi ekzekutiv dhe aksioneri kryesor i saj, nuk është më personi më i pasur në botë dhe ka thyer rekordin botëror për humbjen më të madhe të pasurisë personale në histori, sipas një raporti të rekordeve botërore Guinness. Shqetësimi i marrjes së rrjetit social Tëitter nga Musk gjithashtu mendohet të ketë kontribuar në rënien e vlerës së prodhuesit të makinave.

Aksionet e Tesla, të cilat janë të listuara në bursën Nasdaq të Nju Jorkut, ranë me 6% në tregtimin para tregut të premten.

Një zëdhënës i Tesla tha se kompania kishte parë “një normalizim të një pjese të inflacionit të kostos” pas “një viti të turbullt të ndërprerjeve të zinxhirit të furnizimit”, gjë që e lejoi atë të ulte kostot për klientët.

Çmimi i veturës më të lirë Model 3, versioni me rrota të pasme, ra me 5,500 £ në 42,990 £. Crossover-i më i lirë Model Y ra në 44,990 £, megjithëse ulja më e madhe u aplikua për versionin më të shtrenjtë Performance, i cili ra me 8,000 £ në 59,990 £.

Në SHBA, versioni i nivelit fillestar të Modelit Y të tij tani kushton 52,990 dollarë (43,526 £), nga 65,990 dollarë – një rënie prej 20% që do të thotë se automjeti kualifikohet për kredi tatimore në SHBA. Modeli 3 ra në 43,990 dollarë, një ulje prej 3,000 dollarësh.

Dan Ives, një analist në bankën amerikane të investimeve Ëedbush, tha se ulja e çmimeve në SHBA dhe evropiane ishin “madhuese” dhe se investitorët ndoshta do të përgjigjeshin negativisht. Ai shtoi se një “luftë e çmimeve të EV” midis prodhuesve tani ishte duke u zhvilluar.

Megjithatë, ai tha se ishte “lëvizja e duhur strategjike e pokerit nga Musk” dhe se shkurtimet mund të rrisin dërgesat nga 12% në 15%.