Vendosni fjalën kyçe....

Kompania e të brendshmeve luksoze paraqet modelin mashkull të veshur me sytjena e mbathje


Një kompani të brendshmesh që shet të brendshme me çmime të larta për femra po shfaq një mashkull biologjik të veshur me sytjena dhe mbathje në fushatën e  saj të fundit reklamuese.

Kompania luksoze ‘Honey Birdette’ tregoi një model mashkull në setin e saj të ri të të brendshmeve me tre pjesë ‘Ruby’ në fillim të kësaj jave, shkruan NY Post.

Në një postim në llogarinë e kompanisë në Instagram, modeli mashkull Jake DuPree pozon me sytjena të kuqe, brekë dhe çorape të ngjashme pranë një mbishkrimi që lexon pjesërisht: “Ne do të vazhdojmë të përdorim zërin tonë për të mbështetur dhe fuqizuar komunitetin LGBTQ+, femrat dhe kushdo që dëshiron të ndihet i mrekullueshëm me të brendshmet tona.”

Ai përfshin një paralajmërim për ata që nuk e miratojnë një burrë që vesh të brendshme femrash: “Ndërsa diskutimet e menduara dhe konstruktive janë të rëndësishme për të çuar përpara kulturën, gjuha e urrejtjes dhe ngacmimi nuk do tolerohen në kanalet tona. Komentet e kësaj natyre negative do të fshihen.”

Por kjo nuk e pengoi një valë kritikësh dhe ish-klientësh që të shpërthejnë ndaj kompanisë në faqen e saj në Instagram.

DuPree e përshkruan veten si një ‘interpretues ndërkombëtar burlesk’ jo-binar.

Fushata e diskutueshme reklamuese e kompanisë vjen pas vendimit të fundit të ‘Nike’ për të paraqitur gruan trans Dylan Mulvaney si modele në një reklamë për sytjena sportive.

‘Honey Birdette’, që u themelua në Australi në vitin 2006, ka 60 dyqane në vend, në Mbretërinë e Bashkuar dhe në SHBA, dhe shet veshje të brendshme të nivelit të lartë.

Kompania dikur e tregtonte veten si ‘një markë e të brendshmeve luksoze e krijuar nga gratë për gratë’, por pas polemikave rreth fushatës së saj të re këtë javë, ajo tani përdor etiketën: “Një kompani e të brendshmeve luksoze për të gjithë!”