Një duzinë oficerë policie dhe disa protestues u plagosën të shtunën në përleshjet në vendin e ndërtimit të një tuneli hekurudhor alpin që lidh Francën dhe Italinë, sipas CNN.
Rreth 2,000 policë u mobilizuan në vend për t’u përballur me më shumë se 3,000 njerëz që protestojnë kundër projektit të tunelit 57 kilometra që do të lidhë qytetin francez të Lionit me Torinon në Itali pas përfundimit, tha ministri i Brendshëm i Francës, Gerald Darmanin.
Një organizatë e quajtur “Kryengritjet e Tokës” kishte bërë thirrje për demonstratë.
Autoritetet në departamentin e Savoie kishin lëshuar një ndalim për demonstratat në rrugët publike pranë kantierit të ndërtimit.
“Kjo është një protestë që u ndalua sepse ishte e rrezikshme, sepse mbledh njerëz që janë delikuentë dhe jo aktivistë”, tha Sacha Houlié, presidente e komisionit ligjor në dhomën e ulët franceze për TV Franceinfo të dielën.
“A mund të marrim vetëm një moment për të pyetur veten pse këta ekologë radikalë janë kundër trenit”, tha Houlié për Franceinfo të dielën.
Përplasjet e dhunshme, duke përfshirë skenat e policisë që gjuan gaz lotsjellës dhe protestuesit që përpiqen të bllokojnë një autostradë, kanë rindezur debatin rreth projektit të tunelit, të rënë dakord nga Franca dhe Italia në vitin 2017 dhe të sponsorizuar pjesërisht nga BE.
Udhëheqësi i ekstremit të majtë Jean-Luc Mélenchon refuzoi që disa protestues të quheshin “eko-terroristë” në një intervistë me degën e CNN, BFMTV të dielën.
Një tren me shpejtësi të lartë Inoui (TGV) mbërrin në stacionin hekurudhor Part-Dieu në Lyon, Franca lindore, më 17 maj 2022.
Evropa dëshiron një rrjet hekurudhor me shpejtësi të lartë për të zëvendësuar aeroplanët
“Ju nuk mund të barazoni njerëzit që demonstrojnë kundër një vrime të përdorur si legen me dikë që gjuan Bataclan,” tha Mélenchon.
Në protestë morën pjesë disa zyrtarë të partisë së tij, France Unbowed.
Qeveria franceze vlerëson se tuneli i ri, së bashku me hekurudhën me shpejtësi të lartë, mund të përgjysmojë kohën e udhëtimit midis Lionit dhe Torinos dhe të reduktojë ndjeshëm kohën e udhëtimit midis Parisit dhe Milanos.
Ata që kundërshtojnë projektin janë të shqetësuar për dëmtimin e mundshëm mjedisor dhe thonë se rrjetet ekzistuese të trenave, megjithëse më të ngadalta, mund të përballojnë kërkesën.