Nigeria ka grumbulluar rreth 3 miliardë dollarë borxhe ndaj kompanive të tregtimit të naftës dhe kompanive globale të energjisë për furnizime me karburant, raportoi Reuters të premten, duke cituar burime të industrisë.
Sipas raportit, vendi është katër deri në gjashtë muaj prapa planit në pagimin e karburantit që blen me ngarkesa të naftës bruto.
Nigeria, prodhuesi më i madh i naftës në Afrikë, nuk ka kapacitet të mjaftueshëm rafinues për të përmbushur kërkesën e brendshme të karburantit, pjesërisht për shkak se shumë nga rafineritë e saj janë shkatërruar me kalimin e viteve.
Prandaj, ajo duhet të importojë benzinë, naftë dhe naftë të përpunuar sipas të ashtuquajturave marrëveshje të shitjes direkte të blerjes direkte (DSDP), të cilat i lejojnë asaj të blejë karburant në këmbim të naftës së papërpunuar. Furnizuesit kryesorë të Nigerisë përfshijnë BP, TotalEnergies, Vitol dhe Mercuria.
Sipas reformave të propozuara nga presidenti i ri, Bola Tinubu, vendi planifikon të anulojë kontratat e shkëmbimit dhe në vend të kësaj të bëjë pagesat me para në dorë, pasi pagesa për dërgesat e karburantit me mjete bruto është më pak e disponueshme për eksport, pra më pak të ardhura.
Në një hap kundër mungesës së karburantit, muajin e kaluar Nigeria njoftoi vënien në punë të rafinerisë së re Dangote Petroleum, një fabrikë përpunimi me një kapacitet prej 650,000 fuçi në ditë.
Rafineria u ndërtua nga Dangote Group, një konglomerat në pronësi të njeriut më të pasur të Afrikës, Aliko Dangote, në zonën e tregtisë së lirë Lekki pranë qytetit të Lagos. Sipas Dangote Group, fabrika e përpunimit pritet të mbulojë të gjithë kërkesën e Nigerisë për karburant dhe të prodhojë vëllime shtesë për eksport.
Përpunimi i naftës së papërpunuar ishte planifikuar të fillonte në qershor, por analistët paralajmërojnë se nisja e operacioneve mund të shtyhet për shkak të ndërlikimeve të procesit të komisionimit. Objekti është planifikuar të arrijë rreth 50-70% të kapacitetit përpunues vitin e ardhshëm dhe kapacitetin e plotë deri në vitin 2025.