Nju Xhersi paditi administratën Biden të premten duke kërkuar të bllokojë planin e qytetit të Nju Jorkut për të vendosur tarifa për automjetet në Manhattan, duke thënë se ishte e padrejtë për banorët e shtetit fqinj.
Qyteti synon që në fillim të vitit të ardhshëm të marrë një tarifë ditore deri në 23 dollarë për automjetet në Manhatanin qendror midis Rrugës 60 në Midtoën dhe Battery Park në skajin jugor.
Në padinë e saj në Gjykatën e Qarkut të SHBA në Njuark, Nju Xhersi tha se shqyrtimi mjedisor i planit nga administrata federale e autostradës ishte i pamjaftueshëm. Trupi gjithashtu injoroi barrën financiare dhe mjedisore për banorët e Nju Xhersit, tha ai.
Dhjetëra mijëra shoferë udhëtojnë nga Nju Xhersi në Manhatan për punë.
Nju Xhersi tha se do vuante sepse disa shoferë do ndryshonin rrugën drejt shtetit për të shmangur tarifat ndërsa nuk do merrte para nga njujorkezët që hyjnë në Nju Xhersi.
“Neë Jersey do mbajë pjesën më të madhe të barrës së kësaj skeme, në aspektin e ndikimeve mjedisore, financiare dhe njerëzore, por nuk do të marrë asnjë nga përfitimet e saj,” thuhet në padi.
Qyteti i Nju Jorkut, i cili ka trafikun më të ngjeshur nga çdo qytet amerikan, do bëhej qyteti i parë i madh në SHBA që do pasonte Londrën, e cila zbatoi një tarifë të ngjashme në vitin 2003.
Në vitin 2022, Nju Jorku tha se tarifa do shkurtonte trafikun, do përmirësonte cilësinë e ajrit dhe do rriste përdorimin e tranzitit. Taksa do sillte 1 deri në 1.5 miliardë dollarë në vit dhe do mbështeste 15 miliardë dollarë në financimin e borxhit për përmirësimin e transportit masiv.
Guvernatorja e Nju Jorkut, Kathy Hochul tha se plani ishte vendimtar për të zvogëluar mbipopullimin në qytetin e Nju Jorkut dhe tha se shumica e banorëve të Nju Xhersit që udhëtojnë për në qytetin e Nju Jorkut përdorin transportin publik dhe do përfitonin nga transporti më i mirë masiv. Administrata federale e autostradës nuk pranoi të komentojë.