Kina fajësoi të premten “disa forca” brenda qeverisë italiane, të cilat tha se kishin “politizuar” Iniciativën e madhe të vendit aziatik “Brez dhe Rrugë” (BRI), anëtare e së cilës është Italia.
Në një deklaratë, Ministria e Jashtme kineze tha se besonte se kritikat e fundit nga Roma për lidhjet e saj me BRI ishin një përpjekje për të “ndërprerë bashkëpunimin dhe për të krijuar ndarje”.
Më tej ministria thotë se “fryma dashakeqe” e krijuar nga qeveria e ekstremit të djathtë të Italisë “shkon kundër trendit të historisë dhe do të dëmtojë të tjerët duke mënjanuar përfitimet”.
Ministria po i përgjigjej etiketimit të javës së kaluar të ministrit italian të Mbrojtjes, Guido Crosetto, të vendimit të vendit të tij për t’u bashkuar me BRI si një “akt të improvizuar dhe mizor”.
Duke vënë në dukje se si qeveria e mëparshme e Italisë kishte qenë e vetmja në Evropë që kishte nënshkruar planin e infrastrukturës ndërkontinentale, Crosetto i tha gazetës Corriere della Sera se dilema është se si të dilni nga BRI pa dëmtuar marrëdhëniet me Pekinin, sipas DW.
Cila është Nisma Kineze Belt and Road (BRI)?
E quajtur Rruga e Re e Mëndafshit, skema BRI parashikon rindërtimin e lidhjeve të lashta tregtare midis Kinës, pjesës tjetër të Azisë, Evropës dhe më gjerë.
Kina ka bindur më shumë se 150 vende dhe 30 organizata ndërkombëtare për të krijuar më shumë se 3000 projekte infrastrukturore, duke përfshirë rrugët, linjat hekurudhore dhe portet.
Pekini tha se BRI ka tërhequr tashmë investime me vlerë rreth 1 trilion dollarë (0.91 trilion euro).
Bashkëpunimi i BRI-së do të ndihmojë në nxjerrjen e gati 40 milionë njerëzve nga varfëria në nivel global në një periudhë afatmesme dhe afatgjatë, thuhet në një raport nga Banka Botërore.
Por kritikët e shohin BRI-në si një mjet për Pekinin për të rritur ndikimin e tij gjeopolitik dhe ekonomik duke ngarkuar vendet me të ardhura të ulëta me borxhe të pamenaxhueshme.