Klientët dhe punonjësit e MGM Resorts International, një nga kompanitë më të mëdha të kazinove në botë, u përballën me probleme të shumta pasi shumë makina lojërash dolën jashtë funksionit.
Klientët kanë raportuar probleme me automatet dhe sistemet e rezervimit të dhomave në internet pas një sulmi kibernetik ndaj kazinove dhe gjigantit të hoteleve MGM Resorts.
Disa sisteme u mbyllën për shkak të një “çështjeje të sigurisë kibernetike”, tha firma.
Por shtoi se objektet e saj mbetën “funksionale”.
Një klient në MGM Grand në Las Vegas tha se ajo kishte hyrë në dhomën e gabuar sepse çelësat dixhitalë të hotelit nuk funksiononin dhe tha se stafi duhej të shpërndante çelësat fizikë.
Stafi i ofroi asaj një qëndrim falas si kompensim, tha ajo për BBC.
Ajo postoi gjithashtu një video në TikTok të automateve dhe lojërave të fatit në resort të fikur.
Njerëz të tjerë janë ankuar në mediat sociale për rezervimet e anuluara, për të mos qenë në gjendje të bëjnë check-in, të bëjnë pagesa me kartë ose të identifikohen në llogaritë e tyre MGM. Një klient tha se duhej të largohej nga MGM Grand në mënyrë që të gjente para për të blerë ushqim. Në një deklaratë të postuar në X, e njohur më parë si Twitter, MGM Resorts tha se kishte filluar një hetim “me ndihmën e ekspertëve kryesorë të jashtëm të sigurisë kibernetike”.
“Ne gjithashtu njoftuam zbatimin e ligjit dhe ndërmorëm veprime të menjëhershme për të mbrojtur sistemet dhe të dhënat tona, duke përfshirë mbylljen e disa sistemeve”, thuhet në deklaratë. Kompania tha se hetimi i saj ishte duke vazhduar me “natyrën dhe shtrirjen” e sulmit kibernetik ende për t’u përcaktuar.
Marre nga: BBC