Ministri gjerman i financave i ka lëshuar një ftesë të hapur Mbretërisë së Bashkuar për të arritur një marrëveshje të re për të përmirësuar marrëdhëniet tregtare të Brexit që do të reduktonte barrierat tregtare dhe “pengesat në jetën e përditshme të biznesit”.
Komentet e tij do të vijnë si befasi për nënpresidentin e Komisionit Evropian, Maroš Šefčovič, i cili negocioi marrëveshjen tregtare të Brexit-it, dhe ato ia hapin derën udhëheqësit laburist, Keir Starmer, i cili ka thënë se do t’i kërkojë “shumë më të mira” marrëdhëniet me BE-në nëse ai fiton zgjedhjet e ardhshme të përgjithshme, sipas The Guardian.
Šefčovich ka këmbëngulur se marrëveshja e Brexit nuk do të “vihet në grirëse”. Ai po i reziston gjithashtu thirrjeve nga industria e makinave në Mbretërinë e Bashkuar dhe BE për një pezullim tre-vjeçar të tarifave, të planifikuar për të hyrë në fuqi në janar, për eksportet e makinave elektrike.
Kuptohet, megjithatë, ai mund të pajtohet me një pezullim një-vjeçar si një kompromis.
Lindner tha se Brexit kishte krijuar “pengesa në jetën e përditshme të biznesit” dhe po e bënte tregtinë me Mbretërinë e Bashkuar më të vështirë.
“Në jetën e përditshme të korporatave gjermane, ka pengesa të reja që nga Brexit… Unë nuk mendoj se [Mbretëria e Bashkuar] po përfiton nga Brexit,” tha ai.
Ekspertët kanë thënë se edhe pa një rishikim rrënjësor të marrëveshjes së Brexit, ka mënyra për të reduktuar barrierat.
Dhoma e Lordëve të Mbretërisë së Bashkuar identifikoi 72 fusha ku mund të bëheshin përmirësime në fillim të këtij viti, duke përfshirë rregullime më të lehta të vizave për muzikantët në turne dhe interpretuesit e teatrit, një rikthim në njohjen reciproke të kualifikimeve për profesionistët, si kontabilistët, dhe një lehtësim të rregullave për duke vizituar nxënësit e shkollës.
Komentet e Lindner janë të parat nga një prej ekonomive më të mëdha të BE-së që sugjerojnë se marrëveshja e Brexit-it e negociuar nga Boris Johnson dhe David Frost po dëmton gjithashtu bizneset e BE-së.
Ka pasur frikë se ekonomia gjermane ka kaluar në një “ngadalësim”, me pritshmëritë se do të jetë tkurrur me 0.4% këtë vit si rezultat i inflacionit të lartë, çmimeve të larta të energjisë dhe tregtisë së dobët ndërkombëtare.
Qeveria kishte parashikuar rritje prej 0.4% për vitin 2023 në parashikimin e saj të prillit, por dobësia në sektorin industrial dhe normat më të larta të interesit në një dekadë po nxisin frikën për një recesion tjetër këtë vit në ekonominë më të madhe të eurozonës.
Gjermania është partneri i dytë më i madh tregtar i Mbretërisë së Bashkuar, sipas statistikave të qeverisë së Mbretërisë së Bashkuar të publikuara në shtator, duke përbërë 8% të tregtisë totale të MB.
Kostoja ditore e të bërit tregti ka ndryshuar, megjithatë, me dokumentacionin dhe certifikimin e doganave dhe standardeve të nevojshme pasi Mbretëria e Bashkuar u largua nga tregu i vetëm.
Industria e makinave ka bërë thirrje për një pezullim tre-vjeçar të tarifës në pritje, por BE-ja është e ndarë. Komisioneri i saj përgjegjës për tregun e brendshëm, Thierry Breton, i tha kohët e fundit Guardian se nuk mund të ofronte mbrojtje të veçantë për një industri mbi një tjetër.
Kritikët thonë se industria e makinave është fajtore, jo marrëveshja e Brexit, për mos përshpejtimin e prodhimit të kimikateve të nevojshme për prodhimin e baterive të motorëve elektrikë dhe lejimin e rivalëve kinezë të vjedhin një marshim mbi të.
Një zëdhënës i qeverisë së Mbretërisë së Bashkuar tha: “Marrëveshja e tregtisë dhe bashkëpunimit është marrëveshja më e madhe në botë e tregtisë së lirë me tarifa zero dhe zero kuota.
“Ai siguron akses në tregun e Mbretërisë së Bashkuar në sektorët kryesorë të shërbimeve dhe hap mundësi të reja për bizneset e Mbretërisë së Bashkuar në të gjithë globin.
“Në vijim të kornizës Windsor, si Britania e Madhe ashtu edhe BE-ja janë angazhuar publikisht për të maksimizuar mundësitë e TCA edhe më tej.”