Një tufë markash të njohura ndaloi reklamat në X të premten, duke i dhënë një goditje të madhe reputacionit të kompanisë së mediave sociale të Elon Musk.
Revolta e reklamuesve të profilit të lartë përfshin disa nga kompanitë më të mëdha mediatike në botë, si Disney, Paramount, NBC, Universal, Comcast, Lionsgate dhe Warner Bros. Discovery, mëmë e CNN.
X thuhet gjithashtu se humbi Apple, sipas mediave të shumta të lajmeve duke përfshirë Axios, e cila raportoi fillimisht tërheqjen e Apple.
Apple nuk iu përgjigj kërkesave të shumta për koment.
Ritmi marramendës dhe shtrirja e tërheqjeve nga X, platforma e njohur më parë si Tëitter, vjen në mes të një reagimi në rritje kundër Musk për mbështetjen e tij gjithnjë e më të zëshme të besimeve ekstremiste.
Dhe kjo hedh dyshime të reja mbi të ardhmen e një biznesi që Musk dhe shefja e Linda Yaçarino ishin zotuar se do bëheshin fitimprurëse që në fillim të vitit të ardhshëm.
Në një postim në blog duke iu përgjigjur eksodit të së premtes, X akuzoi Media Matters se po kërkonte në mënyrë agresive për përmbajtje pro-naziste në një mënyrë që “të keqinterpretonte” dhe të mund të “mashtronte reklamuesit”.