Vendosni fjalën kyçe....

Amazon do të nisë një chatbot biznesi të fuqizuar nga inteligjenca artificiale gjeneruese


Amazon më në fund ka përgjigjen e saj për ChatGPT.  Gjiganti i teknologjisë tha të martën se do të lançojë Q — një chatbot biznesi i fuqizuar nga inteligjenca artificiale gjeneruese.  Njoftimi, i bërë në Las Vegas në një konferencë vjetore që kompania pret për shërbimin e saj AWS cloud computing, përfaqëson reagimin e Amazon ndaj rivalëve që kanë shpalosur chatbots që kanë tërhequr vëmendjen e publikut.

Publikimi i ChatGPT nga startupi i San Franciskos OpenAI një vit më parë shkaktoi një rritje të interesit publik dhe të biznesit në mjetet gjeneruese të IA që mund të pështyjnë email-et, terrenet e marketingut, esetë dhe pasazhe të tjera të tekstit që i ngjajnë punës së njerëzve.

Kjo vëmendje fillimisht i dha një avantazh partnerit kryesor dhe mbështetësit financiar të OpenAI, Microsoft, i cili ka të drejta për teknologjinë bazë prapa ChatGPT dhe e ka përdorur atë për të ndërtuar mjetet e veta gjeneruese IA të njohura si Copilot. 

Por kjo gjithashtu nxiti konkurrentë si Google të lançonin versionet e tyre.  Këto chatbot janë një gjeneratë e re e sistemeve IA që mund të bisedojnë, të gjenerojnë tekst të lexueshëm në kërkesë dhe madje të prodhojnë imazhe dhe video të reja bazuar në atë që kanë mësuar nga një bazë e gjerë e të dhënave të librave dixhitalë, shkrimeve online dhe mediave të tjera.

Amazon tha të martën se Q mund të bëjë gjëra si sintetizimi i përmbajtjes, modernizimi i komunikimeve të përditshme dhe ndihma e punonjësve me detyra si gjenerimi i postimeve në blog. 

Ajo tha se kompanitë gjithashtu mund të lidhin Q me të dhënat dhe sistemet e tyre për të marrë një përvojë të përshtatur që është më relevante për biznesin e tyre.  Teknologjia është aktualisht në dispozicion për preview.

Ndërsa Amazon është përpara rivalëve Microsoft dhe Google si ofruesi dominues i cloud computing, nuk është perceptuar si lider në kërkimin e IA që ka çuar në përparime në IA gjeneruese.  

Një indeks i kohëve të fundit i Universitetit të Stanfordit që mati transparencën e 10 modeleve më të mira bazë të IA, duke përfshirë Titanin e Amazon, e renditi Amazonën në fund. 

Studiuesit e Stanfordit thanë se më pak transparencë mund ta bëjë më të vështirë për klientët që duan të përdorin teknologjinë për të ditur nëse mund të mbështeten në mënyrë të sigurt në të, ndër të tjera probleme.

Kompania, ndërkohë, ka ecur përpara. Në shtator, Amazon tha se do të investojë deri në 4 miliardë dollarë në nisjen e AI Anthropic, një kompani me bazë në San Francisko që u themelua nga ish personeli nga OpenAI.  

Gjigandi i teknologjisë gjithashtu ka shpalosur shërbime të reja, duke përfshirë një update për asistenten e tij popullore, Alexa në mënyrë që përdoruesit të mund të kenë biseda më të ngjashme me njeriun dhe përmbledhje të gjeneruara nga IA të shqyrtimeve të produkteve për konsumatorët.

VINI RE: Ky material është pronësi intelektuale e AP.