Kina është në rrugën e duhur për t’u bërë eksportuesi më i madh i makinave në botë këtë vit për herë të parë ndonjëherë, raportoi të premten Nikkei Asia, duke cituar të dhëna paraprake nga Shoqata Kineze e Prodhuesve të Automobilave (CAAM).
Statistikat tregojnë se vendi eksportoi 4.41 milionë automobila nga janari deri në nëntor, 58% më shumë nga e njëjta periudhë e vitit 2022. Kësisoj Kina kapërceu ish-udhëheqësin e eksporteve Japoninë, sasia e përgjithshme e së cilës gjatë gjithë vitit pritet të jetë rreth 4.3 milionë. Sipas raportit, hera e fundit që Japonia ra nga vendi i parë ishte në vitin 2016, kur ajo u tejkalua nga Gjermania.
“Kina synon të bëhet një central elektrik i automobilave dhe e sheh zhvendosjen globale te makinave elektrike si një mënyrë për të arritur këtë qëllim,” shkroi Nikkei.
Raporti theksoi se rritja e eksporteve kineze në Rusi pasoi largimin e prodhuesve japonezë dhe perëndimorë nga tregu i saj mes sanksioneve të reja. Statistikat e CAAM tregojnë se Kina eksportoi 730,000 automjete në Rusi në periudhën janar-tetor, shtatë herë më shumë se një vit më parë.
Chery Automobile dhe Great Wall Motor thuhet se eksportuan kryesisht makina me benzinë në vend, duke përfshirë automjete sportive të mesme dhe të mëdha (SUV).
Meksika ishte tregu i dytë më i madh i eksportit, me vëllimin e makinave kineze atje që u rrit me 71% në 330,000 njësi.
“Prodhuesit kinezë të automjeteve po kërkojnë të ndërtojnë një bazë klientësh në vend për të shërbyer si një bazë për një zgjerim të mundshëm në tregjet e SHBA-së dhe Kanadasë,” shkroi Nikkei.
Të dhënat treguan gjithashtu se eksportet e makinave elektrike kineze dhe automjeteve të tjera me burim tjetër energjie u rrit me 77% nga viti në vit në 1.43 milionë njësi në periudhën janar-tetor.