Çmimet globale të naftës së papërpunuar do dyfishohen nëse ndërprerjet e shkaktuara nga rebelët Houthi të Jemenit prekin edhe ngushticën e Hormuzit, tha të shtunën në një intervistë me CNBC, Daan Struyven, zyrtar i lartë në Goldman Sachs.
Houthi-t kanë organizuar një bllokadë de facto të transportit detar përmes Detit të Kuq dhe kanë vijuar të sulmojnë ngarkesat pas përshkallëzimit të armiqësive midis Izraelit dhe Hamasit në Gaza. Militantët me bazë në Jemen synojnë anijet që mendohet se janë të lidhura me Izraelin.
“Nëse ka një ndërprerje të ngushticës së Hormuzit për një muaj, çmimet do rriteshin me 20%,” tha Struyven, duke shtuar se ndërhyrja e zgjatur në ngushticë mund të dyfishojë çmimet e naftës.
Pavarësisht se e sheh skenarin si “shumë të pamundur”, Struyven bashkohet me një gamë të gjerë analistësh nga i gjithë sektori i energjisë që dënojnë gjendjen në javët e fundit.
Sulmet në rritje kanë detyruar kompanitë globale të anijeve të shmangin anijet nga Deti i Kuq rreth Kepit të Shpresës së Mirë, në skajin jugor të Afrikës. Për ngarkesat që udhëtojnë nga Azia në Evropë ose Amerikën e Veriut, ai kurs shton rreth 6,000 milje detare në udhëtim dhe mund të vonojë kohën e dorëzimit deri në një muaj, duke rritur në mënyrë të pashmangshme kostot e transportit.
Sulmet Houthi kanë vijuar për javë të tëra dhe kërcënojnë të ndërpresin ndjeshëm rrjedhën e mallrave tregtare përmes Detit të Kuq dhe Kanalit të Suezit, një arterie e rëndësishme për tregtinë midis Azisë dhe vendeve perëndimore. Militantët kanë lëshuar raketa dhjetëra herë që nga 19 dhjetori në përgjigje të luftës Izrael-Hamas.