Prodhuesit evropianë të makinave dhe furnizuesit e tyre përballen me një vit të vështirë, ndërsa garojnë për të ulur kostot për modelet elektrike për t’iu kundërvënë rivalëve kinezë, të cilët po sjellin automjete më të lira për t’i sfiduar ata në shtëpinë e tyre.
Një pyetje me rëndësi është se sa më shumë prodhuesit e makinave evropiane mund të shtrydhin nga furnizuesit, që tashmë kanë filluar të pushojnë punëtorët, me shumë kompani më të vogla të goditura rëndë nga çështjet e zinxhirit të furnizimit gjatë pandemisë.
Dallimi midis prodhuesve të vjetër të automobilave të Evropës dhe prodhuesve kinezë më të përqendruar te makinat elektrike do shfaqet në pah këtë javë në panairin e makinave në Gjenevë, i cili po rikthehet pas një ndërprerjeje katërvjeçare për shkak të pandemisë.
Ndryshe nga prodhuesit evropianë të automjeteve që varen nga furnizuesit e jashtëm me zinxhirë të veçantë furnizimi për lëndët djegëse fosile dhe elektrike, rivalët e tyre kinezë janë shumë të integruar vertikalisht, duke prodhuar pothuajse çdo gjë në shtëpi dhe duke i mbajtur kostot e ulura.
Kjo i ndihmon ata të mposhtin rivalët e tyre evropianë. Në Britani, automjeti elektrik Dolphin i BYD-së fillon me 25,490 stërlina (32,300 dollarë), rreth 27% më pak se ai i Volkswagen.