Manjati dhe miliarderi i minierave Clive Palmer është zotuar të ndërtojë një anije “shumë, shumë më superiore se origjinali” teksa zbuloi projektet për projektin e tij Titanic II – përsëri.
Palmer punësoi një dhomë në Sydney Opera House të mërkurën për t’i bërë të ditur botës se vizioni i tij për ndërtimin e një kopjeje në shkallë të anijes oqeanike të dënuar në fund të detit,do të realizohej.
Megjithatë, pasi shpërndau një deklaratë për shtyp për gazetarët, në të cilën ai premtoi se kompania e tij Blue Star Line do të ndërtonte “anijen e dashurisë dhe të fundit në stil dhe luks“, Palmer pranoi se nuk kishte siguruar ende një kantier detar, përcjell The Guardian.
Kanë kaluar pothuajse 10 vjet që kur Palmer mbajti një konferencë shtypi shumë të ngjashme në hotelin Ritz të Londrës për të “prezantuar” ëndrrën e tij Titanic II.
I pyetur nga një gazetar në atë ngjarje nëse projekti ishte një mashtrim apo një marifet publicitar, Palmer tha se kjo ishte “dreq, me të vërtetë” dhe ai kishte “para të mjaftueshme për të ndërtuar Titanikun 10 herë më gjigand”.
Që atëherë, Palmer ka shërbyer një mandat si deputet federal, ka çregjistruar dhe më pas ka ringjallur një parti politike dhe ka shpenzuar miliona dollarë për sfida të ndryshme ligjore, sipërmarrje turistike dhe fushata të shtrenjta zgjedhore.
Puna në Titanikun II u pezullua në vitin 2015 pasi një mosmarrëveshje pagese midis një prej kompanive të Palmer dhe kompanisë kineze Citic i la atij fondet. Palmer e rishpall projektin në vitin 2018 me një datë të propozuar lundrimi 2022.
Palmer, i cili mbush 70 vjeç në fund të këtij muaji, qëndroi përballë Sydney Harbour dhe sugjeroi se mund të vdiste duke “bërë asgjë”.
“Kështu që unë mund të bëja Titanikun. Unë do ta bëj”, tha ai. “Është shumë më argëtuese të bësh Titanikun sesa të ulesh në shtëpi dhe të numërosh paratë e mia.
“Gjithçka që ju nevojitet për të qenë të lumtur, kam gjetur në jetën time, është të keni dikë që ju do, diku për të fjetur natën dhe mjaftueshëm për një vakt të mirë.
“Përtej kësaj, pjesa tjetër është një iluzion – është si të luash golf.”
Palmer tha se ishte i sigurt se mund të siguronte një kantier detar në kohë për ndërtimin e anijes në fillim të vitit të ardhshëm, me udhëtimin e parë të anijes nga Southampton në Nju Jork – duke përsëritur udhëtimin fatkeq të 1912 të origjinalit – të planifikuar për në qershor 2027.
Ai tha se tenderët për ndërtim do të dalin në qershor, me kontrata të nënshkruara deri në dhjetor. Ai vlerësoi se anija prej 56,000 tonësh do të kushtonte midis 500 milion dhe 1 miliard dollarë.
Kompania e projektimit dhe inxhinierisë detare me bazë finlandeze Deltamarin ishte ndër kompanitë që mbështetën projektin, tha Palmer.
Ndërsa nuk kishte asnjë anije të vërtetë në horizont – të paktën, jo ende – gazetarëve iu shfaq një video pesëminutëshe e paraqitjeve të detajuara 3D të asaj se si do të dukeshin të nëntë kuvertat e Titanic II.
Palmer tha se ai po sillte disa nga “dizajnerët më të mirë në botë për transportin e lundrimit”. Anija do të kishte të njëjtin ambient dhe plan urbanistik të kabinës si anija origjinale, e kompletuar me një sallë vallëzimi, pishinë dhe banja turke.
E vendosur në Danubin Blu të Johann Strauss dhe me animacione CGI të njerëzve të veshur me veshje të periudhës nga fillimi i viteve 1900, video detajoi specifikimet teknike të anijes, duke përfshirë një “Përmbledhje të varkës së shpëtimit”.
Titaniku i vërtetë RMS goditi një ajsberg gjatë udhëtimit të tij të parë përtej Atlantikut dhe u fundos më 15 prill 1912, duke rezultuar në vdekjen e rreth 1500 pasagjerëve dhe ekuipazhit.
Historia u mitizua me publikimin e filmit romantik të James Cameron-it në vitin 1997 me Leonardo DiCaprio dhe Kate Winslet në rolin e të dashuruarve Jack dhe Rose.
Duke iu drejtuar gazetarëve të mërkurën, Palmer tha se historia e dashurisë së Jack dhe Rose ishte “një histori që prek zemrat e të gjithëve”.
“Titaniku [II] ne shpresojmë se mund të veprojë si një katalizator për të rigjallëruar disa nga ato vlera që kemi, të cilat shpresojmë se do të çojnë në paqe.”