Xiaomi është planifikuar të hedhë në treg zyrtarisht makinën e saj elektrike të shumëpritur, modelin “Speed Ultra 7”, të enjten në mbrëmje në Pekin.
Lei Jun, themeluesi dhe kreu i markës së njohur kineze të smartfonëve, e ngacmoi hedhjen në treg këtë javë duke thënë se donte që automjeti i parë elektrik i kompanisë të ishte “makina më e bukur, më e lehtë për t’u drejtuar dhe më e zgjuar” me çmim nën 500,000 juanë (69,180 dollarë).
“Xiaomi dëshiron të ndërtojë një “makinë ëndrrash” të krahasueshme me Porsche dhe Tesla,” tha ai në Weibo të mërkurën.
“Nëse duam të ndërtojmë makina të mira, duhet të mësojmë seriozisht nga dy prodhuesit më të mirë të makinave në botë,” shtoi ai.
Megjithatë, ambiciet e mëdha të kompanisë për makina elektrike vijnë në një kohë kur konkurrenca në industri është bërë intensive në Kinë. Tregu më i madh në botë i automjeteve elektrike, i mbingarkuar nga subvencionet e mëdha shtetërore në dekadën e fundit, është mbipopulluar.
Aktualisht ka më shumë se 200 prodhues të mëdhenj që prodhojnë makina elektrike dhe hibride plug-in. Një luftë çmimesh shpërtheu vitin e kaluar pasi kompanitë u përpoqën të rrisin shitjet përballë kërkesës më të dobët të konsumatorëve.
Makina e Xiaomi-t është ekspozuar në ekspozita në 29 qytete në gjithë Kinën që nga e hëna, sipas Lei.
Në vitin 2021, Xiaomi njoftoi se do investonte 10 miliardë dollarë gjatë dekadës së ardhshme në një filial të përqendruar në makinat inteligjente.
Modeli standard i Xiaomi SU7 mund të ecë 700 kilometra me një karikim, që është më e mirë se modeli me rreze të gjatë të modelit 3 të Tesla-s, tha Lei në postimet e tij në Weibo.
Duke vendosur çmimin nën 500,000 juanë, Xiaomi duket se synon konsumatorët premium në një treg intensivisht konkurrues.
Është dukshëm më i lirë se një Porsche Taycan i importuar, që fillon nga 898,000 juanë (124,248 dollarë). Është pozicionuar gjithashtu në mënyrë konkurruese ndaj Model S të Tesla, që fillon nga 698,900 juanë (96,700 dollarë).