Filmi “Barbie” i Greta Gerwig mund të jetë filmi më i suksesshëm financiarisht i drejtuar ndonjëherë nga një regjisore femër dhe filmi me fitimin më të madh të vitit 2023. Por ai u mposht në Itali nga një film tjetër, i realizuar gjithashtu nga një grua dhe që flet për përvojën femërore.
There’s Still Tomorrow (C’è Ancora Domani), e aktores, shkrimtares dhe këngëtares 50-vjeçare Paola Cortellesi, tani po publikohet në të gjithë Evropën, përfshirë Britaninë e Madhe. Ai u bë një fenomen në Itali vitin e kaluar, duke marrë më shumë para se Barbie dhe Oppenheimer.
Që nga muaji i kaluar, filmi kishte arritur 31.5 milion £ në kinema, ishte filmi me fitimet më të mëdha në vend i vitit 2023 dhe filmi më i suksesshëm i realizuar ndonjëherë nga një grua italiane.
Cortellesi tha për BBC News se ende nuk mund ta besojë suksesin e këtij filmi.
“Askush nuk mund ta kishte parashikuar ndonjëherë valën e pjesëmarrjes dhe dashurisë nga audienca për këtë film,” tha ajo.
“Unë kam qenë aktore për gati 30 vjet, dhe kam shkruar skenarë për 10 vitet e fundit, tani kam bërë filmin tim të parë në moshën 50-vjeçare.”
Megjithatë, një pjesë e arsyes që There’s Still Tomorrow mund të ketë arritur një akord të tillë në Itali, është se heroina, Delia, (e luajtur gjithashtu nga Cortellesi) vuan abuzim të dhunshëm fizik dhe emocional nga i shoqi. Në film, Delia është një shtëpiake dhe nënë që jeton në varfëri në Romën e pasluftës në vitin 1946, viti kur gratë italiane morën për herë të drejtën e votës.
Megjithatë, historia e filmit prek audiencën bashkëkohore italiane. Sipas statistikave të fundit të policisë, 120 gra u vranë në Itali në vitin 2023, rreth një grua në çdo tre ditë. Sipas statistikave më shumë se 50% e tyre u vranë nga partnerët ose ish-partnerët.
Çështja e femicidit shpërtheu në Itali në nëntor 2023, disa javë pas publikimit të There’s Still Tomorrow. Protesta masive u mbajtën për vrasjen e studentes 22-vjeçare Giulia Cecchettin, e cila dyshohet se u vra nga ish-i dashuri i saj, i cili është në pritje të gjyqit.
Funerali i saj u ndoq nga mijëra njerëz dhe vdekja e saj shkaktoi protesta të mëdha dhe thirrje për më shumë mbrojtje për gratë.
“Tema e vrasjes së grave është fatkeqësisht shumë, shumë aktuale, veçanërisht në Itali,” shpjegon Cortellesi.
Regjisorja thotë se temat e dhunës ndaj grave kanë qenë pjesë e skenarit të saj prej vitesh, si dhe në punën e saj në skenë dhe ekran si aktore, ndonëse thotë se nuk e ka përjetuar vetë.
“Doja të bëja një film bashkëkohor të vendosur në të kaluarën në mënyrë që të krahasoja çfarë ka ndryshuar dhe çfarë ka mbetur e njëjtë,” shpjegon ajo.
“Ne tani, si gra, mund të kemi disa të drejta dhe garanci, por ajo që nuk ka ndryshuar në shoqëri është ky mentalitet që dashurinë dhe e kthen atë në zotërim. Kjo është arsyeja pse ne kemi nevojë për edukim më të mirë”, tha ndër të tjera ajo.
VINI RE: Ky material është pronësi intelektuale e BBC